Benny1980

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzeggen vodafone abonnement

Hoi,

Ik heb pas mijn vrouw haar nummer opgezegd online en kreeg een mailtje dat ik binnen 5 werkdagen iets te horen zou krijgen maar die vijf dagen zijn inmiddels verstreken en ik heb nog niks gehoord.

Kan iemand mij vertellen waarom dit zo is of duurt dit toch langer dan ze zeggen?

Groetjes.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Benny1980
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je abonnement helemaal opgezegd of laat je het nummer meenemen naar een nieuwe provider? Is dit het laatste dan kan het zijn dat het langer duurt omdat de nieuwe provider nog geen reactie heeft gegeven, dan zou ik contact opnemen met de nieuwe provider.

Gaat het om het eerste, dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Door de nieuwe privacy mag Vodafone deze info niet via de community bespreken. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Benny1980
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je abonnement helemaal opgezegd of laat je het nummer meenemen naar een nieuwe provider? Is dit het laatste dan kan het zijn dat het langer duurt omdat de nieuwe provider nog geen reactie heeft gegeven, dan zou ik contact opnemen met de nieuwe provider.

Gaat het om het eerste, dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Door de nieuwe privacy mag Vodafone deze info niet via de community bespreken. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic