Adriaan2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

te veel betalen

Ik ben overgestapt van ziggo naar vodafone. Ik zou 20 euro p/maand gaan betalen en geen aansluitkosten (extra ziggo pakket etc.) De eerste factuur staat in mijn app van 55 euro. Ik heb gebeld met klantenservice en die legde me uit dat het bedrag bestaat uit anderhalve maand abonnee en dat jullie per ongeluk 25 euro aansluitkosten erbij geteld hebben???
Jullie gaan toch op 26 augustus vertelde de medewerker van jullie 55 euro afschrijven. ik ben het daar niet mee eens en wil dat ook per se niet. in de volgende maanden zou het teveel betaalde verrekend worden. Ik ben het daar NIET mee eens. Ik wil op 26 augustus 30 euro betalen en de volgende maanden gewoon 20 euro zoals vastgelegd is en besproken. Ik maak daarbij de opmerking dat ik nu mijn eerste factuur ingezien heb jullie wel kunnen innen en niet herstellen. Dat moet anders! Ik hoop dat u een aanpassing maakt in mijn app (factuur) en de betaling gewoon doen zoals afgesproken.
P.s. bestaat de mogelijkheid er anders nog dat ik weer terug ga naar Ziggo mobiel?
In afwachting op uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Ad van Hattum
Helvoirt
8 Reacties 8
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Adriaan2,

Ik snap dat het vervelend is dat er €25,- te veel is berekend. Echter kunnen we het bedrag van de rekening niet meer aanpassen voor 26 augustus. Dat is helaas te kortdag. Sorry daarvoor.
Mocht je het bedrag graag terug gestort zien op jouw rekening, dan kun je nadat het is afgeschreven contact met de klantenservice opnemen.

Het is niet mogelijk om terug te gaan naar Ziggo Mobiel, gezien zij stoppen met deze service.
Adriaan2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben ik weer bedonderd?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Adriaan2, heb je de reactie van Sietske gelezen?
Adriaan2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja heb ik gelezen, raar toch........... wel innen maar terug betalen ho maar. Ik kan het nog via mijn bank terug vorderen
Anonymous
Niet van toepassing
Terug storten kan zeker Adriaan2
Dit kun je aanvragen bij de klantenservice.
Het wordt dan terug gestort op het rekeningnummer wat bij ons bekend is of je laat het zo staan, zodat het op de volgende factuur verrekend wordt.
Adriaan2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Er is geen probleem meer. Vodafone heeft keurig alles opgelost en dus 25 euro minder afgeschreven. OPGELOST!!
Dank u
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic