wimpm00

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

toestel af betalen

k wil graag het resterende bedrag van mijn toestel af betalen. Kunt u mij hierbij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @wimpm00 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan, geen enkel probleem. 

Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:

  1. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
  2. Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
  3. Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  4. Je betaalt het resterende bedrag
  5. We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  6. (Indien van toepassing) Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

Goed om te weten

  • Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan

 

Lees de volgende webpagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @wimpm00 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan, geen enkel probleem. 

Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:

  1. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
  2. Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
  3. Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  4. Je betaalt het resterende bedrag
  5. We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  6. (Indien van toepassing) Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

Goed om te weten

  • Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan

 

Lees de volgende webpagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @wimpm00 . Welkom hier! 

Is het gelukt met de informatie/stappen van @Energieboy ? 🙂 

wimpm00
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Lycke, ik heb gisteren een mailtje verstuurd via mijn Yahoo account, maar heb hier nog geen reactie op ontvangen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
wimpm00 wrote:

Hi Lycke, ik heb gisteren een mailtje verstuurd via mijn Yahoo account, maar heb hier nog geen reactie op ontvangen.

Maar gisteren is nog geen 24 uur later. Je kan een bericht binnen 5 tot 10 werkdagen verwachten in je mailbox. Dus nog even geduld hebben en dan krijg je deze vanzelf binnen. En misschien wel sneller dan je verwacht 

wimpm00
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thx ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Sorry, komt ook door mijn tekst. Met mijn “is het gelukt” bedoelde ik vooral of het gelukt is om dit in gang te zetten. Of je er dus al mee bezig was geweest. Dat is het geval, top! Nu inderdaad nog even geuld en dan komt het vast en zeker allemaal goed ^^. 

wimpm00
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Lycke, Ik heb nog steeds niets ontvangen. Ben ik iets te snel?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @wimpm00 
Wil je in jouw Community profiel jouw gegevens aanvullen (mobiele nummer) en je e-mailadres controleren? Ik pak dit dan graag voor je op. Ik kan dit dan vandaag voor 13:00 uur nog voor je aanvragen en anders wordt het maandag.  Geef je mij een seintje als je gegevens zijn bijgewerkt in je profiel?

wimpm00
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia, ik heb mijn profiel bijgewerkt, maar zie niet waar ik mijn e-mailadres kan controleren. Hiervoor de zekerheid mijn gegevens:

** prive gegevens verwijderd door moderator**

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @wimpm00 
Yes, super! Ik heb je gegevens ontvangen en in het bericht hierboven even verwijderd vanwege privacy. Ik heb het aangevraagd voor je en je krijgt zo ook nog een mail dat het is aangevraagd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic