jnnfr09

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verkeerde Sim kaart

Ik heb vandaag mijn galaxy s5 mini thuis geleverd gekregen. Maar er zit een mini simkaart bij terwijl er een normale in moet en deze simkaart is niet zo 1 die je uit het grote formaat kunt klikken...kortom heb niks aan mn nieuwe telefoon op dit moment... hoe gaan we dit oplossen vodafone?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jnnfr09 ,

In ieder geval niet via het Forum. Dat is op dit moment geen optie, gelukkig kun je wel even contact opnemen met de klantenservice via vele verschillende kanalen! Zij kunnen ervoor zorgen dat je z.s.m en nieuwe Vodafone simkaart ontvangt.

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jnnfr09 ,

In ieder geval niet via het Forum. Dat is op dit moment geen optie, gelukkig kun je wel even contact opnemen met de klantenservice via vele verschillende kanalen! Zij kunnen ervoor zorgen dat je z.s.m en nieuwe Vodafone simkaart ontvangt.
genie79libanon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zo juist andere mobiel aan geschaft echter sim kaart is fraktie te groot ik gebruik prepaid iets met enkel bereikbaar zijn..
genie79libanon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
van sim naar kleinere sim..mogelijk zelfde of ander nummer hoe zit het dan met je bel tegoed??? iets met gebruik nu prepaid
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @genie79libanon , om het juiste formaat simkaart te bemachtigen kun je het beste een van onze winkels bezoeken. Je zou ook contact kunnen opnemen met de klantenservice. Let wel op dat in het laatste geval je tijdelijk niet bereikbaar bent tijdens het versturen van de simkaart.
genie79libanon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik loop van de week wel even bij een vodafone winkel binnen..heb overigens een 2 de sim via de site aan gevraagd dan hou ik de oude telefoon als reserve..en voor hardlopen...
ik heb begrepen dat de oude sim gewoon bijgeknipt kan worden..wil mijn nummer houden
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @genie79libanon ,

Succes, laat je het ons weten of het gelukt is?
Soms kan en simkaart worden geknipt maar als het fout gaat ben jij al je contacten kwijt op die simkaart en die zijn niet meer terug te halen...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic is niet meer actief. Gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic