nicmatmada

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

voordeel ziggo & vodafoon contract

Ik heb al vier jaar én een ziggo contract én een vodafoon contract. Onlang werd mij een nieuw contract door vodafoon aangeboden. Geen enkele keer werd mij het voordeel aangeboden. Toen ik vorige week navroeg waarom ik dat voordeel niet kreeg, werd mij verteld dat dat komt omdat ik kabel tv heb en geen digitaal tv.
Evenwel krijg ik enkele dagen later een sms op mijn telefoon (06***********) dat ik wél voordeel krijg. Mijn vraag: krijg ik nou wel of niet voordeel?


Moderator edit: ivm privacy heb ik je 06 nummer verwijderd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi nicmatmada

Welkom op de community!
Ik begrijp de verwarring hier in! Echter voorheen moest je digitale televisie hebben. Deze voorwaarden is veranderd in oktober 🙂

Vanaf 15 oktober 2018 komen ook de Ziggo TV en Internet klanten in aanmerking voor de gratis extra's als zij combineren met een Vodafone abonnement. Waar klanten voorheen de juiste combinatie van abonnementen: Internet + Digitale Televisie + Vodafone Mobiel, moesten hebben, komen nu ook klanten met alleen Internet + Vodafone Mobiel in aanmerking.
Zie voor meer info https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/

Vanuit hier heb ik niet de mogelijkheid om te controleren of je aan de voorwaarden voldoet. Hiervoor mag je bellen met 1201.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi nicmatmada

Welkom op de community!
Ik begrijp de verwarring hier in! Echter voorheen moest je digitale televisie hebben. Deze voorwaarden is veranderd in oktober 🙂

Vanaf 15 oktober 2018 komen ook de Ziggo TV en Internet klanten in aanmerking voor de gratis extra's als zij combineren met een Vodafone abonnement. Waar klanten voorheen de juiste combinatie van abonnementen: Internet + Digitale Televisie + Vodafone Mobiel, moesten hebben, komen nu ook klanten met alleen Internet + Vodafone Mobiel in aanmerking.
Zie voor meer info https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/

Vanuit hier heb ik niet de mogelijkheid om te controleren of je aan de voorwaarden voldoet. Hiervoor mag je bellen met 1201.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic