Minimuts

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wel factuur, geen vodafone...

Goedendag,

Zojuist ontving ik een mail:

Beste meneer/mevrouw,

Klik op My Vodafone, log vervolgens in om uw factuur van Vodafone in te zien.
Bedrag en specificaties
Deze maand is uw factuur in totaal € 124,88. De specificaties van de factuur vindt u in My Vodafone.
Overzicht van al uw facturen in My Vodafone
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken, ga dan naar vodafone.nl/mijnvodafone om in te loggen in uw account. Dit is uw persoonlijke Vodafone omgeving.
Veelgestelde vragen
Hebt u nog vragen over uw factuur en de betaling ervan, kijk dan op vodafone.nl/factuur. Hier vindt u informatie over veelgestelde vragen zoals: de betalingsmogelijkheden, de factuur online bekijken en hoe u wijzigingen doorgeeft.
Groet,
Team Vodafone


Dit bericht komt van noreply@nl.myvodafone.com
Ik heb echter geen Vodafone abonnement, enkel bij Ziggo en daar zijn al mijn facturen betaald...
Weten jullie hier meer van?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Minimuts
Je bericht is twee keer geplaatst. Daarom geef ik verder hier geen antwoord, anders is het een rommeltje en weet je zelf ook niet meer waar je nu moet kijken. Ik heb je antwoord gegeven op deze topic: https://forum.vodafone.nl/my-vodafone-60/geen-vodafone-wel-mail-over-factuur-296892/index1.html#post303205



Misschien kan een moderator (Steven) deze topic sluiten?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Minimuts
Je bericht is twee keer geplaatst. Daarom geef ik verder hier geen antwoord, anders is het een rommeltje en weet je zelf ook niet meer waar je nu moet kijken. Ik heb je antwoord gegeven op deze topic: https://forum.vodafone.nl/my-vodafone-60/geen-vodafone-wel-mail-over-factuur-296892/index1.html#post303205



Misschien kan een moderator (Steven) deze topic sluiten?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic