e.m.frieling

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wijzigingen alleen via email, myvodafone

wij hebben een abbonement voor onze zoon, wij beheren en betalen dit.

Hoe kunnen wij beheren dat er niet via de telefoon dingen worden gewijzigd.

 o.a bank gegevens wachtwoorden ed.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @e.m.frieling 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hem geen toegang geven tot My Vodafone en zorgen dat je een mail adres gebruikt die van jezelf is en niet ook bij je zoon terecht komt. En als het contract op jullie naam staat dan kan hij ook niet de klantenservice bellen, want men mag alleen helpen als de persoon zelf belt. Jullie kunnen zelf nog wel de klantenservice bellen om een wachtwoord af te spreken. Deze moet dan altijd opgegeven worden als er dingen aangepast worden via de klantenservice. Als alleen jullie dit weten dan kan je zoon ook niets via de klantenservice regelen. 

Overigens, jullie zoon zou wel gek zijn om het rekeningnummer te wijzigen, als jullie nu toch betalen. En beetje vertrouwen hebben kan ook geen kwaad, denk ik dan. Maar goed, daar heb ik niets over te zeggen ?. 

Dit is wat jullie kunnen doen, meer niet. Alleen wil ik nog wel even een advies geven. Weet niet welk abonnement jullie voor hem hebben afgesloten. Maar als die teveel data gebruikt dan komen er extra kosten buiten het abonnement. Zorg dat jullie BloX Beperkt Internet aan hebben staan. Mocht die dan door z’n data heen zijn dan valt die op een lager internet gebruik, zonder kosten. Das dan nog een tip die ik graag mee geef. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @e.m.frieling 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hem geen toegang geven tot My Vodafone en zorgen dat je een mail adres gebruikt die van jezelf is en niet ook bij je zoon terecht komt. En als het contract op jullie naam staat dan kan hij ook niet de klantenservice bellen, want men mag alleen helpen als de persoon zelf belt. Jullie kunnen zelf nog wel de klantenservice bellen om een wachtwoord af te spreken. Deze moet dan altijd opgegeven worden als er dingen aangepast worden via de klantenservice. Als alleen jullie dit weten dan kan je zoon ook niets via de klantenservice regelen. 

Overigens, jullie zoon zou wel gek zijn om het rekeningnummer te wijzigen, als jullie nu toch betalen. En beetje vertrouwen hebben kan ook geen kwaad, denk ik dan. Maar goed, daar heb ik niets over te zeggen ?. 

Dit is wat jullie kunnen doen, meer niet. Alleen wil ik nog wel even een advies geven. Weet niet welk abonnement jullie voor hem hebben afgesloten. Maar als die teveel data gebruikt dan komen er extra kosten buiten het abonnement. Zorg dat jullie BloX Beperkt Internet aan hebben staan. Mocht die dan door z’n data heen zijn dan valt die op een lager internet gebruik, zonder kosten. Das dan nog een tip die ik graag mee geef. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @e.m.frieling . Welkom hier!

Zoals @Energieboy ook al aangeeft; je hebt inloggegevens voor MyVodafone nodig om daadwerkelijk iets in het abonnement te kunnen. Als je deze niet gedeeld hebt (of ingelogd op MyVodafone op zijn toestel), dan zal er dus niet zo veel kunnen gebeuren :-). 

Heb je zo de informatie die je zocht? Of kunnen we je nog ergens mee helpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic