raybeek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wijzigingen in abonnementen

Ik sta op het punt mn contract bij Vodafone te verlengen. Nu komen er wat geruchten naar buiten dat de abonnementen worden aangepast. Weet iemand wat daarvan waar is?
https://androidworld.nl/nieuws/vodafone-nieuwe-abonnementen-maart/
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nog heel even wachten raybeek
4 maart wordt er meer bekend gemaakt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi raybeek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het vervelende is dat Vodafone mensen hier nooit uitspraken over zullen doen. Het is gissen of de informatie, die jij mee hebt gezonden, ook daadwerkelijk klopt. Misschien is het wel anders, maar het kan ook kloppen. Hoe dan ook, als klanten onder elkaar kan ik je hier niet mee helpen, ik weet ook niets van nieuwe abonnementen. En de moderatoren en/of de mensen van de klantenservice van Vodafone zullen het nog niet weten of ze mogen het niet zeggen 🙂

Dus het ligt helemaal aan jou wat je gaat doen. Als je nu een abonnement hebt en je kijkt naar de info die je hebt meegezonden in je bericht dan kan je zelf afwegen wat je het best kunt doen. Maar nogmaals, je weet niet of dat wat daar staat ook waar is. Je kunt alleen nu zelf een kleine overweging maken of je dit weekend nog overstapt naar een oud abonnement of een nieuw abonnement.

Succes in ieder geval 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nog heel even wachten raybeek
4 maart wordt er meer bekend gemaakt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic