Polecat

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Als dank voor verlengen gelijk mijn internet kwijt...

Zaterdagmiddag mijn abonement verlengd(en verhoogd), nieuwe mobiel uitgezocht, en binnen een ur was ik mijn internet (en dus e-mail) van mijn huidige mobieltje kwijt!!
Nu bijna 48 uur zonder mail op mijn mobiel, erg irritant... Ik heb nog geen reactie van de klantenservice gehad, ook nog geen bericht waneer mijn nieuwe mobiel er is, maar vind het wel een aparte manier van bedanken voor abo-verlenging! Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren, volgens mij betaal ik gewoon wel voor deze diensten...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Polecat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
uiteindelijk rond vieren maar klantenservice gebeld (die dus tussen zaterdagavond 19 u en dinsdagmiddag 16u geen kans hebben gezien de mail te beantwoorden...) eerste persoon verwees naar een ander nummer, maar daar verdwaalde ik in de "kies dit of dat": opties, uiteindelijk een normaal mens van vlees en bloed aan de lijn gekregen, (ik meen dat Nelly heette) en in 5 minuutjes was het gefixt... Blackberry weer "aan gezet" en hatsee daar kwam de mail en de whatsapp zondvloed binnen.... 
 
Verkopers: vermeld dit svp gewoon even als je een Blackberryklant (van Vodafone) een nieuw abo/toestel (van Vodafone) verkoopt, en als je het nu helemaal goed aan wilt pakken, regel dan gelijk eventjes dat gedurende de wachttijd op het nieuwe toestel de blackberry diensten weer aangezet worden/blijven...

Bekijk in context

6 Reacties 6
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Polecat, had je eerst een BlackBerry en heb je nu een abo uitgezocht zonder BlackBerrybundel erbij? Als je abonnement meteen is omgezet, vervalt ook meteen de BlackBerry bundel. Zodra je nieuwe toestel ontvangen is, kun je dit wel meteen gebruiken. Ik begrijp dat je al contact hebt opgenomen met Vodafone, als het erg lang duurt voordat je nieuwe toestel komt kunnen we wellicht de BlackBerry-bundel tijdelijk toevoegen aan je abonnement.
Polecat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi Sido,
Bedankt voor je snelle antwoord, je hebt de klantenservice ruim verslagen qua reactietijd! 🙂
Het is/was inderdaad een blackberry-abo. Wel apart dat dat niet eventjes verteld is, dan had ik het verder aan mijn contacten kunnen vertellen.
Wat beschouwen jullie trouwens als "erg lang" ? Ik heb nog geen bericht gehad over waneer de nieuwe telefoon komt, dus dat zal nog wel enkele dagen duren vrees ik?
 
Groet
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé Polecat, wat 'erg lang' is, is inderdaad subjectief. Voor een indicatie van de levertijd, en het eventuele omzetten, kun je terecht bij de klantenservice. Dat kan ook via Twitter of Facebook, dat is meestal ook een snelle optie!
Polecat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sido,
 
ik doe zelf niet mee aan social media, maar heb nog steeds geen e-mail van de KS, en ook nog niet voor de nieuwe mobiel.. Ze zeggen zelf binnen 2 werkdagen, ik wacht morgen nog wel ff af voor ik -heel old skool- ga bellen..
Polecat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
even korte update..
 
-al 3 etmalen afgesloten van internet (erg onhandig, en dat terwijl ik volgens mij met óf het oude, of het nieuwe abo betaal?)
-ervan uitgaande dat een werkdag tot 17.00 duurt heeft Klantenservice heeft nog een goeie 3,5 uur om binnen 2 werkdagen te reageren.
 
ik had het idee dat een nieuw abo en een nieuw toestel een feestje zou moeten zijn voor beide partijen....
Polecat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
uiteindelijk rond vieren maar klantenservice gebeld (die dus tussen zaterdagavond 19 u en dinsdagmiddag 16u geen kans hebben gezien de mail te beantwoorden...) eerste persoon verwees naar een ander nummer, maar daar verdwaalde ik in de "kies dit of dat": opties, uiteindelijk een normaal mens van vlees en bloed aan de lijn gekregen, (ik meen dat Nelly heette) en in 5 minuutjes was het gefixt... Blackberry weer "aan gezet" en hatsee daar kwam de mail en de whatsapp zondvloed binnen.... 
 
Verkopers: vermeld dit svp gewoon even als je een Blackberryklant (van Vodafone) een nieuw abo/toestel (van Vodafone) verkoopt, en als je het nu helemaal goed aan wilt pakken, regel dan gelijk eventjes dat gedurende de wachttijd op het nieuwe toestel de blackberry diensten weer aangezet worden/blijven...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic