Dre23

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niet meer bereikbaar op mijn 06 en geen mobiel internet

Ik heb nu ruim een week geen 5G meer, mijn verbinding gaat niet verder dan EDGE en sinds twee dagen ben ik niet meer telefonisch bereikbaar. Dit sinds ik een abonnementsverlening in gang heb gezet. Ik heb nu diverse malen telefonisch contact gehad, maar word van het kastje naar de muur gestuurd.

Kennelijk blijft de contractmutatie hangen in het Vodafone systeem - kan gebeuren, maar zou dit aub opgepakt kunnen worden. Het is uitermate vervelend dat ik geen internet heb, maar dat is een luxe probleem. Dat ik telefonisch niet bereikbaar meer ben vind ik ronduit vervelend.

23 Reacties 23
Bart6

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na ruim 8 weken is dit probleem (geen gebruik kunnen maken van mijn nummer) nog niet opgelost. Ik heb nog weinig hoop dat dit opgelost gaat worden. Kan Vodafone een voorstel doen hoe nu verder te gaan? Als ik beter bij een ander loket kan aankloppen hoor ik het graag. Cecelia, ik begrijp dat jij hier persoonlijk niets aan kan doen maar ik hoop dat je begrijpt ik weinig meer kan met de melding dat de case nog open staat.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Bart6 
De vastgelopen order is opgelost in het systeem. Dit is dus niet meer de oorzaak als je niet bereikbaar bent op je mobiele nummer. Kun je eens controleren in My Vodafone of het simkaartnummer overeenkomt met de simkaart in jouw toestel? Zo ja, start je toestel eens helemaal opnieuw op zodat er een nieuwe aanmelding op ons netwerk komt. Lost dit het niet op, dan zou mijn advies zijn om in My Vodafone een nieuwe eSIM te genereren voor je primaire hoofdaansluiting of even langs een Vodafone winkel te gaan om je simkaart om te ruilen.

Bart6

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De vastgelopen order is opgelost. Nadat de winkel een nieuwe sim-kaart heeft gemaakt werkt mijn abonnement weer. Ik kan het bijna niet geloven. Bedankt voor de inspanningen. Jammergenoeg kan ik niet zien wie mij de afgelopen 8 weken heeft geprobeerd te bereiken. Mijn apple watch heb ik moeten resetten omdat deze blijkbaar gekoppeld was aan mijn teruggestuurde telefoon. Ik stuur je binnenkort een privé bericht over compenstatie over deze en andere zaken. Het is in ieder geval heel goed nieuws.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 84Posts
  • 8Oplossingen
  • 15Likes

Heel fijn om te horen dat het weer werkt @Bart6 We zien je berichtje wel verschijnen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic