Menu Toggle

Welkom op de Vodafone Community

Aankondigingen

In dit Board kun je jouw ideeën met ons delen over hoe we het Forum kunnen verbeteren.

Close announcement

Feedback Over Het Forum

Een suggestie doen

Heb jij ideeën over hoe jij het forum kunt verbeteren? Deel ze dan hier!

Ik kijk rond
2969
8

Wat ik mis op het forum is een board over de klantenservice. Ik denk dat dit voor Vodafone zeer waardevol kan zijn om te kijken waar zaken verbeterd kunnen worden.

 

En dan een tip over dit forum. Topics worden veels te snel gesloten. Voordat ik nog een reactie kon geven was mijn topic al dicht. Erg jammer.

Meer weergeven
Ik ben nieuw!
1253
3
Status: Nieuw Idee

Ik had een post geplaatst geplaatst over mijn slechte internet verbinding. Een moderator gaf het zelfde antwoord als iemand anders om het wifi kanaal van de router te veranderen. Dit help niet aangezien ik al de enige in de buurt ben op dit kanaal. Maar inplaats van anderen met hun ideeen te laten komen sloot hij het topic en adviseerde hij me de klantenservice te bellen als zijn oplossing niet werkte. Aangezien de klantenservice nog al een "pain in the arse" kan zijn, heb ik mijn probleem hier gepost, zodat meerdere mensen met mogelijke oplossingen kunnen komen.

 

Ik dacht dat het punt van een forum was om ideeen uit te wisselen?!? Niet om iemand naar de klanten service te sturen en vervolgens niemand toestemming te geven om nog te antwoorden!!!

Meer weergeven
Vodafone
5534
5
Status: In Onderzoek
De mogelijkheid om ook te kunnen groeien in verschillende rangen etc. Dit gebeurt alleen nu bij de forumleden.

Groetjes steven
Meer weergeven
Senior Specialist
2056
2

Hallo Moderators, 

 

In het topic over betaalde sms- of internetdiensten zou nog duidelijker moeten worden gemaakt dat het ook om aankopen in games kan gaan. Die worden ook vaak via dure sms-jes afgerekend. Het kan daarbij gaan van items in een Barbie game, tot oorlogtuig en extra levens in oorlogsgames. En andere items waarmee je je game-score naar een hoger 'level' kan brengen. Op dit moment komt in dat topic onvoldoende tot uiting dat dit soort fratsen, onbewust en ongewenst, behoorlijk wat geld kunnen kosten. Dat wordt pas duidelijk als de rekening van Vodafone achteraf zichtbaar wordt via MyVodafone. Of als een schrikbarend hoog bedrag wordt afgeschreven van de bankrekening.

 

Voor dit soort praktijken kan niet genoeg worden gewaarschuwd. Dit is in het beland van de klant. En in het belang van Vodafone.

 

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-Netwerk-en-Toestel/Betaalde-sms-of-internetdiensten/m-p/259354#M1...

 

Succes!

 

Netwerker

Meer weergeven
Super Specialist
4226
4

Het zou en leukere uitstraling geven om bij bepaalde topics en header (afbeelding) te plaatsen zoals ook op de startpagina van het forum. Tevens ziet het er nog steeds overzichtelijk uit en vult het de ruimte op met ook wat kleur :).

 

Meer weergeven
Super Specialist
4458
3

Als je naar de startpagina gaat van het Forum zie je en deel van de nieuwe interface staan. Maar ik vindt persoonlijk zelf jammer dat het rechterkolom niks heeft meegekregen van de verandering misschien tijd om dat kleine stuk even en pimp te geven ;)? Voorbeeld is het Vodafone UK eForum en prachtig voorbeeld hoe het zou kunnen worden :).

Meer weergeven
JCD
Ik ben nieuw!
1565
1

Hallo,
Ik had in juni gepost over mijn problemen om met een Belgische Proximus kaart verbinding te krijgen met de Vodafone access point.
Ik had hier nu verder willen over schrijven maar ik vind mijn toenmalig bericht niet meer.
Jammer.
Dit is de link die ik toe opgeslagen had:
http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-in-en-naar-het-buitenland/Nederland-is-buitenland/m-p/245619/thre...

Is er een mogelijkheid om dit nog terug op te graven?
Groeten,
JC

Meer weergeven
Ik ben nieuw!
3717
4
klantenservice VERBETEREN !!
Probeer al 2 weken te bellen er word niet opgenomen
Sta meestal 20 min in de wacht en dan word er opgehangen
Meer weergeven
Ik ben nieuw!
5321
5
Hoe mooi zou het zijn wanneer de klantgegevens van mijn mobiele abonnement en mijn Vodafone thuis abonnement zou kunnen koppelen zodat ik alles in één overzicht zou hebben.

Dit zou Vodafone ook meer mogelijkheden geven tot het doen van relevante en interessante aanbiedingen aan klanten.
Meer weergeven
Ik ben nieuw!
3505
3
Velen van ons hebben een databundel. In de Vodafone app kun je in het dashboard vervolgens zien wat je gebruik is tot die dag. Erg handig natuurlijk. Zou het niet nog mooier worden wanneer het gemiddelde verbruik zichtbaar wordt gemaakt, dus bij bovengemiddeld gebruik een 'rode' achtergrond en bij benedengemiddeld verbruik een 'groen' achtergrond. Deze 'stip-kleur' zou dan ook zichtbaar moeten zijn in het hoofdscherm. Zo weet je gelijk of je de rest vd maand 'rustig' aan moet doen of juist niet. Ik zie nu weliswaar mijn restant van mijn bundel maar weet niet gelijk of ik nog 'op de prik' zit. M.i. zou dit ook makkelijk te programmeren moeten zijn in de app, maar ben geen expert ;-)
Meer weergeven
Geef hier je feedback...
In dit board kun je al je feedback, opmerkingen en suggesties kwijt over het Vodafone Forum. Wil je iets kwijt over producten of diensten, maak dan een topic aan in het Forum zelf en niet in dit board. Dankjewel alvast voor het meedenken!