EdwinBuitenweg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actie Samsung t/m 1 juli en Vodafone niet bereikbaar op dit moment

Gisteren na een kwartier in de wacht te hebben gezeten op nummer 1201 verbinding verbroken... Een kwartier wachttijd(!!!!) dat heb ik zelfs bij Ziggo al heel lang niet meer meegemaakt! En dan ook nog opeens verbinding foetsie, KANSLOOS! Ik wil SERVICE omdat ik mijn sim-only om wil zetten i.v.m. met een Actie van Samsung. Actie is geldig t/m vandaag, dus dacht ik ik ga het vandaag nog eens proberen. En ja hoor, Vodafone is vandaag helemaal gesloten... Kansloze toko dit Vodafone en actie aan mijn neus voorbij.... Maar dat boeit Vodafone niet, anders waren ze wel bereikbaar geweest voor een actie die t/m vandaag loopt. Hoe lang moet ik nog voordat ik weg mag bij jullie? Ben het na half jaar al zat...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi EdwinBuitenweg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan me voorstellen dat je zegt het niet leuk te vinden dat Vodafone op zondag niet open is. Maar deze actie loopt toch al een tijdje? Sorry dat ik het zeg, maar wie gaat er dan ook op het laatste moment dit nog regelen? Uiteraard niet goed te praten dat je lang aan de telefoon zit, dat zou beter mogen, helemaal mee eens.

Kan je ze ook niet bereiken via Twitter en/of Facebook? Of gewoon online je contract vernieuwen, dat moet toch online kunnen (https://www.vodafone.nl/shop/verleng/?cmpid=00291m_%7CVerlengen_br_00291_cbu-ret%7Cvodafone_contract...)

Dan hoef je ze ook niet te bellen en kan je vandaag bestellen.

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi EdwinBuitenweg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan me voorstellen dat je zegt het niet leuk te vinden dat Vodafone op zondag niet open is. Maar deze actie loopt toch al een tijdje? Sorry dat ik het zeg, maar wie gaat er dan ook op het laatste moment dit nog regelen? Uiteraard niet goed te praten dat je lang aan de telefoon zit, dat zou beter mogen, helemaal mee eens.

Kan je ze ook niet bereiken via Twitter en/of Facebook? Of gewoon online je contract vernieuwen, dat moet toch online kunnen (https://www.vodafone.nl/shop/verleng/?cmpid=00291m_%7CVerlengen_br_00291_cbu-ret%7Cvodafone_contract...)

Dan hoef je ze ook niet te bellen en kan je vandaag bestellen.

Succes in ieder geval!
EdwinBuitenweg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap je reactie hoor, maar:

  • Mijn oude telefoon begaf het zaterdag en moest vandaag weer telefoon hebben voor mijn werk. Heeft niets met tot het laatste moment wachten te maken m.b.t. actie.
  • Je zou in 2018 inderdaad verwachten dat zoiets online via je account bij vodafone zou kunnen worden aangepast, helemaal mee eens. De realiteit is echter anders......
  • Via Facebook zeker contact gezocht en gekregen. Reactie; 'Wij kunnen u niet helpen'.

Dus toch maar 2 uur kwijt geweest aan winkelebezoek en bij thuiskomst mededeling dat speaker over 6/8 weken geleverd wordt, bij invullen aanvraag Samsung terwijl ik dat ding uiteraard voor mijn vakantie over 3 weken wilde hebben. In de winkel nog expliciet nagevraagd en daar werd gezegd 'ongeveer 2 weken tot levering'; dus met 1 week extra speling voor vakantie een deal! Contract afgesloten en betaald voor de telefoon. Nu kan ik dus alsnog los een speaker voor op vakantie gaan kopen; TOP VODAFONE EN SAMSUNG!

Ik vind het binnen onze normen en waarden in NL een heel normale levertijd als er wordt gesproken over 'ongeveer 2 weken'; 6/8 weken is echt niet normaal en dermate lang dat ik dit uitdrukkelijk meldingsplichtig vind. Dat wordt ook nog wel even uitgezocht binnen de wet en als ik een openign zie dan ga ik daar binnenkort alsnog vol op in. Niet dat het voor mij uit maakt, maar dit soort kutgedrag moet aangepakt worden voor iedereen. Deze fatsoensnormen, daar denk men bij Samsung/Vodafone anders over en hebben totaal geen zelfkritiek in deze. Hoe zou Samsung/Vodafone reageren als ik dan pas mijn telefoon over 6/8 weken betaal?

Ja; zo huterig zijn ze bij Vodafone en Samsung!

Als de klant maar een contract tekent en betaald; de rest is bijzaak!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi EdwinBuitenweg,
Ik begrijp je bericht volledig en zeker heel vreemd dat anno 2018 niet eens online gekocht kan worden icm de actie. Maar wel fijn dat je toch je speaker nog thuis krijgt, al had je die graag eerder willen hebben. Het ligt waarschijnlijk niet aan Vodafone maar aan Samsung. Deze zal het apparaat moeten toezenden en ik verwacht dat die daar een beetje lang op wachten, wat natuurlijk niet aan Vodafone ligt. Maar goed, dit is een goed praatje vanuit mij zelf waardoor ik hoop dat het niet aan Vodafone ligt 🙂 Heb jij niets aan, weet ik ook wel, maar toch.

Het blijft wel van de zotte dat het zo lang moet duren, helemaal mee eens. Misschien is dit ook een hele goede leer voor Vodafone en voor Samsung. Zou zeker wel wat sneller mogen allemaal en dat in 2018. Toch hoop ik dat je er over een aantal weken, laten we hopen dat het toch sneller komt, veel plezier zult hebben van de geweldige speaker.

In ieder geval wil ik je wel een hele fijne vakantie wensen 🙂
Geniet nog even van het mooie weer vandaag en bedankt voor je berichtje.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic