mandduuyy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blackberry kapot --> abonnement in ander toestel?

Hoi!
 
Mijn blackberry vertoont de laatste maanden steeds meer kuren, en ik ben het nu een beetje zat. De laatste week kan hij ook niet langer dan een uur aanstaan voordat hij aangeeft dat hij leeg is (wat hij niet is.)
Ik wil dus een andere mobiel kopen, totdat mijn abonnement is afgelopen op 1 juli 2013. 
Nu is mijn vraag,
kan ik mijn simkaart van mijn abonnement: bel+sms+web 150 (Blox: Vodafone Blackberry Plus, Web 1GB) in een andere mobiel stoppen? en dan bedoel ik; kan ik dan normaal internet gebruiken?
of werkt internet niet als ik een blackberry abo heb?
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi mandduuyy, welkom op het Vodafone forum. Vervelend om te horen dat je toestel niet meer op de juiste manier werkt. Heb je wel de laatste update op je toestel ? Je schrijft dat je contract afloopt op 1 Juli 2013. Dat zou betekenen dat je binnekort mag verlengen met een nieuw toestel dus waarom nu geld uitgeven aan een ander toestel ? Maar goed die keuze is aan jou natuurlijk 🙂 Wat betreft je vraag omtrent het abonnement in een ander toestel kan ik je melden dat het geen pronbleem is. Het abonnement werkt ook in een Samsung, HTC of welk ander toestel. Laat me even wat weten dan kan ik voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn.
mandduuyy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De reden dat ik nu een nieuw toestel nodig heb is dat mijn blackberry nu niet meer normaal functioneert en ik gewoon na een uur niet meer bereikbaar ben, en dit is best lastig als ik op stage of school ben.
Vandaar dat ik zo snel mogelijk iets nieuws moet hebben, en niet kan wachten tot juli.
Ik heb alle updates al geprobeerd, maar ik geloof niet dat mijn mobiel er nog echt zin in heeft.
 
Ik ben blij te horen dat mijn abonnement in een ander toestel werkt. Het is zeker op geen enkele manier mogelijk om een nieuw abonnement af te sluiten waarbij ik een nieuw toestel krijg, waarbij mijn huidige abonnement wordt stop gezet? Dat zou natuurlijk de beste optie voor me zijn, heb geen bakken met geld als nietwerkende student, haha.
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe abonnementen ook erg duur vind, en de goedkopere abonnementen bevatten weer te weinig mb. En een dubbel abonnement betalen de laatste maanden lijkt me al helemaal geen optie..
 
HELP!
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi mandduuyy,

Het is niet mogelijk om je abonnement eerder te beëindigingen zonder met extra kosten te zitten. (resterende abonnementskosten)
Je zou je Blackberry wel ter reparatie kunnen aanbieden.
Meer informatie over het repareren van je toestel kan je vinden op http://voda.fo/ne/5i3ju.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic