Menu Toggle

Welkom op de Vodafone Community

Aankondigingen

Welkom in het Vodafone Pitch Board

Met deze eerste Pitch willen we jullie mening over de wijze waarop we jou informeren over je maandelijkse kosten. Klik hier voor meer informatie over deze Pitch.

-------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------

Tip: Hoe meer Kudos een idee ontvangt, hoe zwaarder het idee weegt bij beoordeling van onze jury!

Deel jouw idee ook op: twitter_s.png facebooklp.png

Close announcement

Gesloten: Hoe zou jij willen dat Vodafone je informeert over je maandelijkse kosten?

Een suggestie doen

Ik ben nieuw!
5203
3
Ervoor te zorgen dar je kunt kiezen je factuur per email te ontvangen
Meer weergeven
Junior Deskundige
2680
3

Het zou naar mijn mening door de klant zelf ingesteld moeten kunnen worden via 'My Vodafone'.

Biedt de klant de mogelijkheid om te kiezen.
- Automatisch ontvangen per email:
1) Summier
2) Uitgebreid

- Geen keus
Klant krijgt als vanouds een e-mail en sms waarin men naar 'My Vodafone' verwezen wordt.

In geval van de eerste optie, krijgen klanten geheel automatisch een e-mail met hun laatste factuur. De eerste die gedeclareerd kan worden bij een werkgever en de tweede om zelf meer inzicht te krijgen in de gesprekken en data.

Uitgebreid kan dan zelfs nog worden onderverdeeld in, Uitgebreid data only, Uitgebreid gesprekken, Uitgebreid data + gesprekken.

Meer weergeven
Ik ben nieuw!
3052
3

Goedemorgen,

 

Mijn idee om mensen volledig te informeren over de laatste rekening is dat de klant direct vanuit de My Vodafone app de rekening zou moeten kunnen openen. Desnoods met een link naar de desbetreffende rekening. Anders zou de app misschien te groot worden en teveel geheugen vragen van het toestel.

 

Nu is het vrij lastig omdat je alleen het bedrag kunt zien. Om te achterhalen waar de kosten in zitten, moet je achteraf dan op pc of laptop inloggen op My Vodafone.

 

Met vriendelijke groet,

Ferry Bouman

Meer weergeven
Ik ben nieuw!
2816
3

Makkelijker en handig is dat als je een email krijgt van Vodafone dat meteen je factuur erbij zit. Zodat je niet eerst moet inloggen om je factuur te bekijken.

Meer weergeven
Ik ben nieuw!
5835
5

De meeste mensen zijn tegenwoordig actief op facebook. Mijn concept idee is dan ook om facebook actiever te gebruiken m.b.t. je abonnement.

 

Ik zou graag een facebook app zien waar ik eenmalig op inlog en vervolgens "mijn vodafone" in een kleinere versie kan zien. Hierin zouden je verbruik/tegoed/facturen, etc. in komen te staan.

 

En eventueel een link naar mijn vodafone via de officiele website als je wat gecompliceerdere dingen zou willen uitvoeren m.b.t. je abbonement. Dit natuurlijk wel met een single sign on, zodat je niet daar opnieuw op hoeft in te loggen.

 

Groeten,

 

Michael van Adrichem

Meer weergeven
Echte Deskundige
10288
8
Iedere maand krijgen klanten een e-mail dat de nieuwe factuur klaar staat. Vervolgens moet ik dan klikken om naar de site te gaan, inloggen, betreffende factuur zoek en dan pas kan ik hem bekijken. Vooral zakelijke klanten hebben dit nodig voor hun administratie.

Mijn idee is heel simpel: voeg de factuur gewoon standaard toe aan de maandelijkse e-mail.

Dat maakt het proces een stuk meer easy Smiley Vrolijk
Meer weergeven
Ik ben nieuw!
3512
4
Ik wil de nota's vanuit de app kunnen openen. Dan kan er vanuit de app ook een notificatie komen dat de nota klaarstaat. Scheelt weer een e-mail. En als de e-mail dan toch blijft, voeg daar dan de nota als bijlage aan toe, scheelt weer rompslomp met inloggen via de website.
Een aanvullend idee: neem het tegoed dat je over hebt mee naar de volgende maand!
Meer weergeven
Ik ben nieuw!
1391
1

We hebben in ons gezin meerdere abonnementen van vodafone. Het is handig als het mobiele nummer in de omschrijving staat. Dat weet ik waer de incasso betrekking op heeft.

Meer weergeven