Koordirigent

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om mijn abonnement over te zetten naar Vodafone DE?

Werken Vodafone Nederland en Vodafone Duitsland samen en kan ik mijn abbonement ook bij Vodafone in Duitsland gebruiken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh ja, ik lees het al:

U ontvangt van Vodafone een voorstel met de hoogte van de afkoopsom van de resterende contract- en/of opzegtermijn van uw overeenkomst, conform de Algemene Voorwaarden.

Wanneer uw bedrijf is uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel dient u een kopie van de uitschrijving op te sturen. Vodafone zorgt er dan voor dat alle abonnementen behorende bij het KvK-nummer van uw bedrijf worden stopgezet.

De ‘Opzegging abonnement n.a.v. vertrek naar het buitenland’ volledig ingevuld en ondertekend retour zenden aan: Vodafone, Antwoordnummer 10211, 6200 XV Maastricht


Dus het is afkopen ??

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @Koordirigent 
Hoe bedoel je met, werken samen?
Je kan natuurlijk gewoon je abonnement gebruiken in Duitsland. Je bent daar gewoon bereikbaar! 

Of wil je weten of je ook kan verhuizen naar Duitsland en of je het dan kan blijven gebruiken met de Nederlandse Vodafone? Dan is het antwoord nee, je zal dan in Duitsland een abonnement moeten afsluiten en hier laten vervallen. Er gelden namelijk Fair Use Policy voorwaarden en daardoor kan je niet zomaar je abonnement altijd in Duitsland gebruiken (voor dagelijks gebruik en als je niet in Nederland meer woont). 

Volgens mij is daar wel een regeling voor als je in Nederland wilt opzeggen en dan in het buitenland een nieuw abonnement voort zet bij Vodafone. Er zijn hier Vodafone Community medewerkers die je wel verder kunnen helpen met info. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je hebt zo ie zo dit formulier nodig:
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/algemeen/aanvraagformulier-annulering-wegens-vertrek-naar-...

Ik zou in ieder geval even contact openen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen en anders een chat starten. Deze mensen kunnen je melden wat je het beste kan doen. Ik weet niet meer zeker of er een service is als je over gaat naar Vodafone Duitsland. Het kan ook zijn dat je eerst je abonnement moet afkopen of dat je je abonnement gaat verlagen en dan behouden tot die is afgelopen. 

Mijn advies, neem contact op met de klantenservice van Vodafone

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wij werken helaas niet samen met Vodafone Duitsland. Zij hebben hun eigen abonnementen, tarieven, voorwaarden en klantenservice @Energieboy @Koordirigent 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:

Wij werken helaas niet samen met Vodafone Duitsland. Zij hebben hun eigen abonnementen, tarieven, voorwaarden en klantenservice @Energieboy @Koordirigent 

Klopt, dat zei ik. (Tenminste, dat bedoelde ik)
Maar het formulier, is dit geldig en/of wat moet de TS nu doen? Abonnement afkopen of door laten lopen? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh ja, ik lees het al:

U ontvangt van Vodafone een voorstel met de hoogte van de afkoopsom van de resterende contract- en/of opzegtermijn van uw overeenkomst, conform de Algemene Voorwaarden.

Wanneer uw bedrijf is uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel dient u een kopie van de uitschrijving op te sturen. Vodafone zorgt er dan voor dat alle abonnementen behorende bij het KvK-nummer van uw bedrijf worden stopgezet.

De ‘Opzegging abonnement n.a.v. vertrek naar het buitenland’ volledig ingevuld en ondertekend retour zenden aan: Vodafone, Antwoordnummer 10211, 6200 XV Maastricht


Dus het is afkopen ??

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is inderdaad geldig. Maar je kunt hiervoor ook bellen met 1201 optie opzeggen @Energieboy @Koordirigent 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic