FBijltje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting Vodafone/Ziggo niet vermeld in contract

Gisteren een bestelling gedaan welke werd geweigerd.
Vandaag (6/10) een mailtje ontvangen met de bestelling. Echter is de korting / voordeel betreffende Ziggo er niet in verwerkt.
Bij de chat wordt ik eruit gegooid, geen medewerker beschikbaar.
Het betreft order met ordernummer: 433483911
Kan er naar gekeken worden voordat ik het goedkeur.

groet Frans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @FBijltje, goedemorgen en welkom hier!

Een dubbelcheck kan nooit kwaad! Ik zie dat je een Start M abonnement hebt afgesloten voor de duur van 2 jaar. Deze bestelling heb je inmiddels ook geaccepteerd. De Gratis Extra's omdat je Vodafone en Ziggo combineert staan inderdaad niet op het contract vermeld, maar in jouw geval heb je hier wel gewoon recht op. 

 

Zoals @Energieboy al aangaf is dit de reden: ''Zodra je abonnement ingaat dan controleert Vodafone bij Ziggo of je een abonnement hebt en dan krijg je vanzelf de korting. Waarom niet op je contract? Mocht je opeens stoppen met Ziggo dan kan Vodafone ook gelijk je korting stoppen. Dit zou niet kunnen als het opgenomen is in je contract. Dat is de reden 😊''

Het Community account 'Frans1233' heb ik voor je verwijderd.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @FBijltje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of je bestelling goed is gegaan, kan ik je niet zeggen, ben niet werkzaam bij Vodafone. Vanaf maandag is er weer iemand van Vodafone online op de community om met je mee te kijken. Kan je daar niet op wachten, probeer dan toch dit weekend de klantenservice te bereiken. Meer informatie over bestellingen, zie deze pagina

Wat betreft je korting, het klopt dat deze niet op je contract staat. Maar zodra je abonnement ingaat dan controleert Vodafone bij Ziggo of je een abonnement hebt en dan krijg je vanzelf de korting. Waarom niet op je contract? Mocht je opeens stoppen met Ziggo dan kan Vodafone ook gelijk je korting stoppen. Dit zou niet kunnen als het opgenomen is in je contract. Dat is de reden 😊. Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Fijn weekend!

Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt Energieboy. Ik wach rustig af wat dat betreft.

@Cecilia 
Kan niet inloggen met FBijltje en niet met mijn MyVodafone gegevens. Ik heb ook eerder dan dit weekend een account aangemaakt en ook met die gegevens kan ik niet inloggen. Kun jij alle accounts verwijderen van mij op 1 na die van FBijltje. Ze bevatten allemaal dezelfde telefoonnummer in de privegegevens. ...Waarom ik niet met FBijltje kan inloggen snap ik niet. 

Anonymous
Niet van toepassing

@Cecilia
Met MyVodafone kom ik terecht op Frans1234 mag zo blijven maar dan graag de gebruikers naam veranderen in FBijltje...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vanaf maandag is Cecilia weer online en dan zal ze je verder helpen. In ieder geval een fijn weekend gewenst. 

FBijltje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy: Ja, weet ik. 
@Cecilia: Nu kom ik na het inloggen met MyVodafone in FBijltje ...wat mij betreft prima maar graag de andere acoounts weghalen / overzetten naar FBijltje.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @FBijltje, goedemorgen en welkom hier!

Een dubbelcheck kan nooit kwaad! Ik zie dat je een Start M abonnement hebt afgesloten voor de duur van 2 jaar. Deze bestelling heb je inmiddels ook geaccepteerd. De Gratis Extra's omdat je Vodafone en Ziggo combineert staan inderdaad niet op het contract vermeld, maar in jouw geval heb je hier wel gewoon recht op. 

 

Zoals @Energieboy al aangaf is dit de reden: ''Zodra je abonnement ingaat dan controleert Vodafone bij Ziggo of je een abonnement hebt en dan krijg je vanzelf de korting. Waarom niet op je contract? Mocht je opeens stoppen met Ziggo dan kan Vodafone ook gelijk je korting stoppen. Dit zou niet kunnen als het opgenomen is in je contract. Dat is de reden 😊''

Het Community account 'Frans1233' heb ik voor je verwijderd.

FBijltje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de snelle actie, @Cecilia .
De verwarring lag in het weigeren van een eerdere bestelling (5/10) waarvan ik een overzicht kreeg met wel de die gegevens echter een foutieve einddatum....bij de chat werd ik eruit gegooid en hier kon ik niet meer inloggen bij account FBijltje maar ook niet meer bij MijnZiggo. Later op zondag 8/10 ging het allemaal weer vlotjes. ..en nu ook geen probleem meer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic