richard72

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe klant en direct afgewezen

Heb vandaag een bestelling gedaan online maar kreeg binnen 5 minuten de melding dat de bestelling is geannuleerd.
met de klantenservice gebeld en die kan alleen zien dat ik niet door de kredietcheck ben gekomen,vreemd genoeg heb ik nooit problemen met betalen gehad en geen openstaande posten.
medewerker kan verder niets doen en zegt dat ik met experian moet contacten.
mischien iets voor vodafone om daar wat mee te doen?? men weet niet eens waarom de annulering is.
dus als er ergens iets niet klopt neemt men je niet als nieuwe klant.
slechte zaak heb echt nog nooit betalingsachterstanden gehad en ook nu niet en dan wil je naar vodafone als klant en ze laten je gewoon zitten zonder wat te doen!!!
slechte zaak vodafone !!!
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is inderdaad een vervelend begin
Echter vanuit hier kan ik niet in de systemen ivm jouw privacy en omdat het forum bedoelt is voor vragen van forumgebruikers waar andere forumgebruikers op reageren.
De klantenservice zou moeten zien waarom het mis gaat. Dit kan je het beste controleren via de klantenservice 0800-0560
richard72
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je snelle reactie Steven.
Heb contact gehad maar men kan niets inzien volgens degene die ik gesproken heb.
ik moet volgens haar maar contact me Experience opnemen maar lijkt me niet echt service gericht, ik wil graag nieuwe klant worden maar men wil er niets voor doen.
Krijg overigens net een mail van Vodafone dat men geen abonnement aanbiedingen maar prepaid......ik wil niet voor niets een abonnement.
In ieder geval vreemd dat er zo makkelijk gereageerd word door de klantenservice.
Richard
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
richard72 natuurlijk wilt Vodafone je graag als nieuwe klant! Het punt is alleen dat de klantenservice niet kan zien waarom een creditcheck wordt afgewezen. Ze kunnen alleen zien dat het is goedgekeurd of afgewezen. De reden van de afwijzing mag alleen de contactpersoon (in dit geval jij dus) opvragen via een speciale afdeling. Zij helpen je hiermee graag verder.
richard72
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Desiree dank voor je reactie.
Mij wordt verteld door de klantenservice dat ik met Experience moet contacten en heeft mij niets verteld dat er een afdeling is bij Vodafone zelf, ik zou graag met hen in contact komen.
Weet jij soms een nummer?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Een nummer heb ik helaas niet voor je. Dat komt doordat dit alleen schriftelijk opgevraagd kan worden. Je kunt hierover een mail sturen naar: creditassessment.nl@vodafone.com of een brief naar:
Vodafone t.a.v. afdeling Credit Assessment
Postbus 1500
6201 BM Maastricht



Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt ?
richard72
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,
nee niet veel wijzer geworden.
men zegt dat ik niet door de kredietcheck kom maar ik heb totaal geen openstaande rekeningen of wat dan ook,niet nu en ook niet in het verleden dus vind het een vreemd verhaal,ook kan het zijn dat er in korte tijd meerdere aanvragen zijn gedaan op mijn naam wat wel klopt want ik heb het enkele keren geprobeerd bij vodafone maar het komt er telkens niet door.
men kan dat toch ook zien neem ik aan dat ik dat heb geprobeerd bij hun?

Anonymous
Niet van toepassing
Zij zouden dit inderdaad moeten kunnen zien 😞
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic