djayco

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

4g

Ik heb dus zeg maar een 4g telefoon (samsung s4 mini) een 4g abbonoment (red economie) en een 4g woonplaats (tilburg) maar mijn telefoon ontvangt geen 4g. please help me !!
24 Reacties 24
djayco
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Maar ik heb in november 2013 nog een update gehad
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @djayco ,

Dat kan zo zijn maar die is misschien vanuit Duitsland gepusht naar Nederland en dan naar jou toestel. Ben je er ook achter gekomen dat je toestel uit Duitsland kom of is dit en gok?

En goed er staat dus geen LTE tussen je mobiele netwerk lijst?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @djayco ,

En als er inderdaad en Duitse firmware versie op het toestel staat dan adviseer ik je even en winkel te bezoeken met en Samsung Service Center sommige zitten namelijk in een Vodafone winkel en zij kunnen de juiste firmware versie erop zetten. En dan kun jij voor en grote kans gewoon gebruik maken van het Vodafone 4G netwerk :).

Zo zit je ook niet opgescheept met die Duitse software. Wat ik wel even je aanraad te doen is en back up te maken van je data want deze kan worden verwijderd bij de winkel en back up maken doe je via Samsung Kies. Apps worden niet opgeslagen via Samsung Kies...
djayco
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik had dus mn firmware versie daar stond dbt achter dus ik ging op zoeken wat dat was bij google ik zocht toen op gt-i9195 dbt en toen stonden er dat ie duits was en de eerste keer dat ik mn telefoon op starten stond de tekst in het duits maar dat bevestigde het andwoord alleen voor mij
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @djayco ,

Heb je al me vorige bericht gelezen? Die hierboven staat dat kan en optie zijn voor je, en dat je de zekerheid krijgt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic