Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
patrick93

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Op 21 november heb ik de iPhone 7 plus 128gb black besteld. Doordat de levering constant uitgesteld werd en ik meerdere tips over de Apple Store heb gekregen, heb ik op 18 december mijn bestelling geannuleerd. Op 20 december naar de Apple Store gegaan waar ze de telefoon ruim op voorraad hebben. Uiteindelijk kost het toestel inclusief hetzelfde abbonnement 25 euro meer dan bij Vodafone zelf, plus de reiskosten naar Amsterdam. Het voordeel is wel dat ik het toestel al voor de feestdagen heb ipv pas in het nieuwe jaar, en daar heb ik die extra kosten wel voor over.

Nu alleen nog wachten op terug storten van het geld dat ik heb aanbetaald...
xbs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heei,
ik heb precies hetzelfde telefoon besteld, alleen ook bij mij duurt het erg lang. Wat zit er in het abonnement wat je bij apple store hebt afgesloten? Misschien moet ik dat ook maar eens doen.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
En nog altijd geen fatsoenlijke reactie vanuit Vodafone waar we allemaal wat mee kunnen (of weer voor de gek worden gehouden).

patrick93

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
xbs
Ik heb de iPhone 7 Plus 128gb Black met een Vodafone Red 5gb abonnement afgesloten, hetzelfde abonnement als dat ik bij Vodafone zelf had afgesloten.
H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor de iPhone 7 plus 128 JB Vodafone welke ik vandaag binnen kreeg. Alleen heb maandag m'n abonnement geannuleerd en verhuist naar Tmobile. En alles is al verhuisd

Nu heb ik een gratis extra iphone binnen gekregen. SUPER bedankt daarvoor.. Een grote fout van jullie
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
H_essel Lekker slim om het hier aan te geven. Zwart op wit
Dane

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mensen die de telefoon nog krijgen of al hebben!!! Waarschuwing!!

Controleer aub je factuur wat ook je garantie is..

Na alle onzin en telefoontjes nu de druppel. Mijn telefoon word vandaag aan PostNL gegeven en ik kreeg mijn mail en garantiebewijs.

Wat denk je.. een begin garantie datum (leveringsdatum/factuur datum) van 03-11-2016????

Mooi hoor vodafone.. dit is de laatste abbonement via jullie.. misschien stuur ik de gsm wel lekker terug.. ik vind het wel goed geweest zo..
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
heb na 7 weken wachten eindelijk me iPhone 7 Plus 128GB Black.
Jammer genoeg ga ik hem weer retour sturen omdat er al 2 pitjes in de bezel van de iPhone zat.
Voor een telefoon van 1019 euro verwacht ik een perfect product anders kocht ik hem wel tweedehands als ik er 1 wilde met krassen.

Jammer genoeg moet ik dus straks weer lang wachten omdat ik achteraan de rij kom te staan.

Wat jij over garantie zei klopt, levering datum staat bij mij op 12-11 terwijl ik de iPhone pas 20-12 einde van de dag heb ontvangen.
Ze nemen dus ook nog is je garantie 1 maand van je in.
Dane

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gewoon niet accepteren.. hallo!!! Moeten ze aanpassen. Je hebt alles per mail enz wanneer het is aangeleverd. Dus maak ff overal print screens van en ze moeten het aanpassen voor de gsm garantie. Je hebt hem pas op de aangegeven data ontvangen.. niet een maand geleden!!
xbs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt bij vodafone. Erg slecht geregeld van vodafone. Er wordt ook niet fantsoenlijk informatie gegeven. Ik overweeg ook om mijn bestelling te annuleren. Ga zo door vodafone, zo zullen jullie nog veel klanten missen.
Mensjes

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vrijdag gebeld waar mijn telefoon bleef (7 plus 128gb black / 24-10 order) kreeg ik het nieuws dat er een fout in mijn order zat. Er was op 19-12 een status verandering gedaan en daarbij is de order vastgelopen. Enige oplossing was opnieuw bestellen.. Vodafone heeft mij een compensatie aangeboden waar ik mij wel in kon vinden. Sta nu weer achteraan in de rij, hopelijk krijg ik em half januari zoals ze beloven.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Eens kijken of VF tussen Kerst en Oudjaar nog wat toestellen gaat versturen...


Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Laten een hopen dat ze wat op voorraad gaan krijgen. ! 😞
Markk81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer word die pdf weer bijgewerkt?
Muisje85

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat wordt meestal op woensdag bijgewerkt. Ik ga er vanuit dat mijn telefoon dit jaar niet meer geleverd wordt. Dan kan het alleen maar meevallen 🙂

Had nog de stille hoop dat Santa de telefoon onder de boom had achter gelaten, haha
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Nog geen update vanuit Vodafone. Laten we de klanten nog steeds wachten zonder enige reactie?
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hallo VF ?
saharidawn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok, I am DONE waiting! When am I getting my **bleep**ing phone? I ordered it on December 14th... :'(
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
saharidawnHAHAHAHAHA 14december? You think You are waiting long?? I am waiting since 22-10. Get in line b**ch
Muisje85

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Rustaaaaaaaaagh! Hou het gezellig...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic