Menu Toggle

Welkom op de Vodafone Community

Aankondigingen
Welkom op het vernieuwde Vodafone Forum!
Close announcement

Netwerk

Eerste hulp bij Netwerkproblemen

Moderator

Ervaar je problemen met bellen, sms’en en/of data gebruik op je smartphone of tablet? Gelukkig kun je dit in veel gevallen gemakkelijk zelf verhelpen!

 

Doorloop de Network Check op onze website en los het probleem zelf op of leg je verzoek direct neer bij een netwerk specialist! Indien je er niet uitkomt tijdens het doorlopen van de stappen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. 

 

Wat is de Network Check?

 

De Network Check is de meest efficiënte manier om je netwerkprobleem op te lossen. Je doorloopt een aantal eenvoudige stappen, waarmee je zelf je probleem kunt oplossen of het probleem verduidelijkt. Hierdoor kunnen onze medewerkers je gemakkelijk verder helpen.

 

Om eventuele blokkades uit te sluiten, verzoeken we je tijdens de Network Check om op een bepaald moment in te loggen in My Vodafone. Daarnaast kun je via My Vodafone direct je probleem neerleggen bij onze netwerkspecialisten, zij zullen dan contact met jou opnemen om tot een gepaste oplossing te komen.

 

De Network Check vind je op onze website.

 

Heb je de Network Check doorlopen en ervaar je nog steeds problemen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 1201. Doordat je de Network Check al doorlopen hebt, kan de medewerker aan de telefoon direct aan de slag om jou verder te helpen!

Groetjes,
Melanie
Moderator

Smartphone Crew - Forum NL

Meer weergeven