Lauravdm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening inzien en abonnement wijzigen lukt niet

Hallo,

ik probeer mijn rekening voor de maand januari in te zien (dus gebruik december en abo januari), er staat dat ik uiterlijk 27 januari moet betalen, en er staat al een bedrag van €72,20 terwijl mijn abonnement op 53 euro hoort te staan. Ik heb een heel dik abonnement dus het is niet mogelijk dat ik erover heen zit. Ik kan alleen de rekening niet inzien dus kan ook niet zien waarom ik zo veel meer moet betalen.

Daarnaast kan ik ook mijn abonnement niet wijzigen, bij MyVodafone zegt hij dat mijn nummer onderdeel is van een zakelijk contract, terwijl dat niet zo is.

Groet,
Laura
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Laura, onhandig dat je de rekening niet kunt inzien. Ik kan je daar alleen via het forum wat lastig mee helpen. Neem even contact op met onze klantenservice, zij kunnen je allereerst vertellen wat de reden van de kosten is. Daarnaast kunnen ze onze technische dienst vragen dit probleem met je My Vodafone account op te lossen. Want je rekening moet je gewoon kunnen zien natuurlijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic