Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top, hoop dat t nog even zo blijft tot 12 uur 🙂
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Goedemorgen allemaal!

Bij dezen een update van de voorraad status in Huizen:


  • S4 zwart is uitverkocht, nog een paar witte maar ook vrijwel op.
  • iPhone 5 16 GB zwart en wit voldoende op voorraad
  • S3 wit en zwart voldoende op voorraad
  • S3 mini voldoende op voorraad
  • HTC One, beide kleuren voldoende op voorraad
  • Sony Xperia Z beperkt op voorraad
Zodra ik weer een update krijg laat ik jullie iets weten!
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Robbie, thanks voor je update. Is het rustig of druk?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Graag gedaan 🙂

De rij vanochtend was in elk geval iets kleiner dan voorgaande dagen (in Huizen).
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke dankje, en delen jullie nog nummertjes uit?
Johu

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update Schagen,

Geen rijen, voorraad van Galaxy S4 wit en zwart, iPhone 5 wit en zwart en HTC One.
Gratis parkeren!
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi lisz,

Er worden nummertjes uitgedeeld, maar ik krijg zojuist te horen dat een groot deel van de klanten die vanochtend in de rij stonden geholpen zijn 🙂
Heyhoi

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wacht op de actie in Amsterdam, maar is het nu nou 50% korting zolang je abbonnement loopt, of alleen de 1e 12 maanden?
Ik hoop 2 jaar lang:(
Heyhoi

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ja, een vraagje..
zal ik kiezen voor de iPhone 5 of Samsung galaxy S4? What's better?Vrouw Tong
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Heyhoi schreef:
ik wacht op de actie in Amsterdam, maar is het nu nou 50% korting zolang je abbonnement loopt, of alleen de 1e 12 maanden?
Ik hoop 2 jaar lang:(

@ Heyhoi

Je krijgt 12 maanden 50% korting. De volledige voorwaarden vind je hier:http://bit.ly/10pW3W7
Raja

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanochtend van Utrecht naar Schagen gekomen!!! iPhone 5 besteld met nummerbehoud en vanmiddag om 13.50 gebeld dooreen medewerker van cd winkel Schagen dat nummerbehoud goedgekeurd is en mag mijn Toestel komen halen... Toen hier gearriveerd en wordt aan mij verteld dat nb nog niet gekeurd is en niemand heeft mij gebeld... Dus helemaal uit Utrecht naar Schagen 2x en niks. **bleep** Vodafone en vf medewerking ???? heb mijn bestelling geannuleerd! Hoef niks meer met vf!
guido0

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Korte vraag over de actie. Ik kan namelijk nergens vinden of de actei ook geld voor een RED Essentials abbonnement. Er wordt enkel gesproken over dat de actie NIET geldig is voor zakelijke abonnementen, maar Essentials staat niet bij de abbonementen die wel van toepassing zijn.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
guido0 schreef:
Korte vraag over de actie. Ik kan namelijk nergens vinden of de actei ook geld voor een RED Essentials abbonnement. Er wordt enkel gesproken over dat de actie NIET geldig is voor zakelijke abonnementen, maar Essentials staat niet bij de abbonementen die wel van toepassing zijn.
Op pagina 1 van dit topic kun je vinden dat de actie alléén geldig is bij Red en Red Super. Red Essentials hoort hier dus niet bij.
Raja

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi MaartjeP,

Wil je niks zeggen over mijn vorige post en je vf winkel Schagen....
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Raja schreef:
Hoi MaartjeP,

Wil je niks zeggen over mijn vorige post en je vf winkel Schagen....
Hi Raja,

Ik weet niet precies wat er gebeurd is en waarom de medewerker jou dan onjuiste informatie heeft gegeven. Heb je dit niet in de winkel nagevraagd?
Raja

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze weten ook 'tuurlijk' er niks over. Maar ik weet het nu wel! Tmobile, wat extra betalen en geen sukkels als vf die je 2x op en neer laten rijden tussen Utrecht en Schagen... Zal dit ook aan mijn vrienden en familie aanbevelen ????
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Raja
Is me uit jouw verhaal niet echt duidelijk op je hebt geprobeerd met VF tot een oplossing te komen... ga ik wél vanuit, maar zou je daar dan iets uitgebreider over willen zijn. Het komt nu in je verhaal over alsof je vrijwel direct de boel hebt geannuleerd nadat er een misverstand bleek te zijn. Dan zou het natuurlijk wel erg makkelijk en goedkoop zijn om nu af te geven op VF.
Dennisprins93

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Moderators aub graag een antwoord op het volgende. Mijn donderdag in Schagen gehaalde iPhone heeft last van een tik. Het lijkt alsof er een schroefje los zit in het toestel dat telkens bij het bewegen of klein beetje schudden van het toestel door het hele toestel heen beweegt. .

Voor de duidelijkheid: het is NIET de cameralens. Die tikt ook maar dat hebben alle iPhones en daarvan ben ik op de hoogte.

Ik ben bij de vodafone winkel geweest in mijn woonplaats Apeldoorn en die verklaarden het als "DOA", death on arrival. Echter kon ik niet direct een vervangend toestel krijgen. Kan ik dit wel in Schagen als ik daar maandag heen ga, waar het toestel daadwerkelijk vandaan komt? Want ook de medewerkers van Apple zelf geven aan dat ik een nieuw toestel moet kunnen krijgen.
Raja

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@PascalHark
Is natuurlijk nie zo dat ik direct zomaar de boel heb geannuleerd. Ik werd gebeld door een van je collega's uit vf winkel Schagen om mijn bestelling te komen ophalen en zodra ik helemaal uit Utrecht 2e keer op het zelfde dag naar Schagen kwam horde dat mijn nb nog niet gekeurd was!!!! En misschien een foutje was geweest en wisten ze opgeef moment niet meer wie mij gebeld had!!!
Ik heb dan ook naar andere opties gevraagd maar helaas de enige mogelijkheid was om zel komende week terug te komen... Wat zou je in dit gevaar doen??? Is het zo aantrekkelijk om 3x uit Utrecht naar Schagen te rijden? Tuurlijk niet wordt juist duurder...
Kreeg alleen maar excuses aangeboden... Hierdoor mijn bestelling geannuleerd.

Ik heb zojuist een online bestelling gedaan bij Tmobile en vind ook beter
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Raja
Je hebt 't over 'mijn collega's"???
Even voor de duidelijkheid: ik ben géén VF-medewerker, haha!

Vroeg me vooral af of je hebt voorgesteld om een vergoeding van de extra gemaakte reiskosten. Hadden ze op z'n minst wel kunnen doen, lijkt me...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic