valk685

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy s plus - apps vallen uit

Tja mijn apps vallen willekeurig uit. Bij invoer of scrollen. Vaak bij openen van verberg screen.
Het ergste is dit in de browser vooral wanneer je iets op een site zet. Ik ben dat dan helemaal kwijt. Bij andere apps kan ik altijd wel weer terugkeren naar wat ik deed via het recent venster. Waar kan dit aan liggen. Wat moet ik er aan doen. Heb al batterij er uit gehad. En verdachte apps verwijderd.
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Vervelend om je problemen over de Apps te horen. En haal anders eens en AntiVirus scanner eroverheen om te kijken of er meerdere verdachte Apps ergens schuilen, Scanners: AVG, Avast! Mobile, Norton Secutiry, McAfee.

Kijk ook even of het toestel aan de volle kant zit, als en toestel te vol zit qua geheugen kan het geheugen van en App ook vol zitten en daardoor niet functioneel werken.
valk685
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben eigenlijk altijd wel zorgvuldig met virus controle. Het zou kunnen dat ik te vol heb gezeten maar heb er daarna voor 30 mb apps afgehaald. Zou dan toch wel moeten kunnen. Toch heb ik de fout nog. Zou het kunnen dat er na het verwijderen van een app nog iets achter blijft... Ik denk dan vooral aan een multitasker die ik heb geprobeerd uit de playstore.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Als je Apps verwijderd blijven er altijd restjes over van die App die op je toestel stonden.
Misschien dat deze App je toestel ook kan meehelpen om het geheugen weer frisjes te maken.

Link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cleanmaster.mguard&hl=nl
valk685
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het advies. Ik heb de opruim app geinstalleerd en veel ruimte verkregen. Ik had geen problemen toen ik de scherm timeout heb uitgezet. Na aanzetten van de timeout heb ik toch weer het zelfde probleem. Ik weet nog niet hoe frequent. Ik zal een weekje zien en weer berichten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Laat het ons zeker even weten later om dan nog te kijken naar enige oplossing hiernaar.
Alvast bedankt.
valk685
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het komt nu wel minder voor. Het is altijd in de standaard browser en vaak vanuit hotmail. Ik gebruik hotmail notifier. Het is hinderlijk omdat die browser dan niet terugkomt met de oude context maar met een nieuw zoekveld, maar ik ga er toch nog even mee verder om te zien hoe het gaat. Ik heb nu ook iedere keer camerafout kan dat er ook mee te maken hebben? Ik heb inmiddels heel veel memory vrij en genoeg plaats op de interne en externe sd. Dus?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Gelukkig we zijn wat opgeschoten! Hmm, ik twijfel nu wel er erg aan ik denk dat er en Software fout in het systeem zit.

Misschien dat en reset je toestel wel weer op zijn gang kan helpen soms is dit weer voldoende voor het toestel.
Zorg er wel eerst even voor dat je via Samsung Kies al je data van je toestel opslaat zodat je namelijk geen belangrijke documenten verliest.
josm48

Ontdekker
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Beschouw deze vraag maar als beantwoord. Het gebeurd niet baak meer en ik kan altijd weer verder vanaf het taakpaneeltje. Behalve met de url in de browser die is weg. Resetten is zo'n klus. En nu is ook mijn toestel stuk gegaan dus wordt alles weer anders. Vragen daarover heb ik elders lopen. Bedankt voor de hulp. Over en sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic