rsb11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed weg?

Hallo
 
mijn blackberry blox is vandaag afgelopen , en speciaal voor dat had ik 2,50 beltegoed overgehouden zodat ik maar 10 euro zou moeten opwaarderen om hem weer te activeren . Maar toen ik vandaag wakker werd zag ik dat ik gewhatsapp't werd en dat er dus beltegoed afging.
Nu heb ik minder dan 2,50 en moet ik weer 20 euro opwaarderen terwijl mijn beltegoed zeg maar vanzelf op is gegaan? Ik hoop dat ik mijn 2,50 terug kan krijgen zodat ik nu direct weer 10 euro opwaarder  en mijn blackberry blox weer is geactiveerd.
3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
rsb11, welkom op het forum! Als je een verbinding maakt met internet (of Whatsapp in jouw geval), zonder dat je daarvoor actieve BloX hebt, dan worden hiervoor de kosten van je beltegoed gehaald. Dat is correct, die kosten zul je dus niet terugkrijgen. Ik raad je aan om altijd op te waarderen voordat je BloX aflopen, zodat de overgang naar de nieuwe periode vloeiend gaat. Je zit dan ook nooit zonder werkend internet.
amybuitendijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
ik heb sinds vanmorgen geen internet meer gehad, het werkte niet meer terwijl ik een actieve blox heb.
Ik had er geen beltegoed op staan, toen ik dit net opwaardeerde, deed mijn internet het opeens weer, maar nu is er net ook al gelijk weer een euro afgegaan. Als ik de blox aan wil zetten geeft ie toch aan dat ik daar al gebruik van maak, dus hij zou gewoon moeten werken. 
Waarom kost het mij nu beltegoed om internet te gebruiken?
 
groetjes amy
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi amybuitendijk,

Heb je wel nog voldoende MB's? Je kunt dit in My Vodafone controleren. Het Internet Dagtarief zal geactiveerd worden op het moment dat je geen MB's meer hebt. Je betaald dan €1,- per dag voor 100 MB. Zodra de BloX verlopen is, kun je een nieuwe BloX activeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic