Anthony22

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone is minder professioneel dan eerder aangenomen

Al 3 weken probeer ik mijn mobiel contract te verlengen. Je zou denken dat Vodafone dat graag en snel in orde maakt. Inmiddels ben ik 3 weken verder, heb ik met 5 verschillende mensen gesproken in die tijd en is er nog altijd niets geregeld. Ik zal mijn overeenkomst dan maar opzeggen en mijn nummer verhuizen naar een provider die wel klanten waardeert.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anthony22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben net gebeld door Jim vd Meij van Vodafone. Hij vertelde dat er meer mensen dit probleem hebben en dat het ligt aan een (nieuw) systeem waar Vodafone problemen mee ondervindt. Zodra hij er iets meer over weet neemt hij contact op. 
Het onderstreept alleen maar mijn opmerking dat Vodafone minder professioneel is dan ik altijd heb aangenomen. Het (kunnen) verlengen van een abonnement is toch zeker onderdeel van Vodafone’s core business. 

Bekijk in context

19 Reacties 19
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Anthony22 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 


Dit is wel vervelend. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze er zo lax mee zijn. Normaals gezien zouden ze toch heel blij moeten zijn er zouden ze je met open armen ontvangen om je contract te verlengen. 

Dit is een klanten helpen klanten Community en ik kan je daar niet mee helpen. Maar er is wel een Vodafone medewerker online die misschien met je mee kan kijken hoe het nu komt dat het allemaal zo stroef loopt. Ik zal vragen of @Steven je verder kan helpen, ik hoop van wel. 

Zou wel jammer zijn dat je hierdoor naar een andere provider gaat. Heb z’n naam genoemd en als hij dit leest dan zal die zeker reageren (of @Sharon, ook een medewerker). Succes en ik hoop dat je toch nog besluit te blijven ?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Natuurlijk behouden we jou graag als klant @Anthony22. Wat is precies het probleem? Waarom lukt de verlenging niet? 

Graag ontvang ik van jou nog een bericht zodat we met je mee kunnen kijken! 🙂 

Anthony22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Waarom lukt de verleng niet? Dat is juist de vraag waar ik geen antwoord op weet. Bijna 4 weken verder, 6 verschillende medewerkers gesproken en geen communicatie. Laatste contact is geweest met *** (moderator edit). Hij vertelde het uit te zullen zoeken…

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Stuur me in een privébericht even je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kan ik met je meekijken. @Anthony22 

Anthony22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoe stuur ik een prive bericht?

Anthony22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben net gebeld door Jim vd Meij van Vodafone. Hij vertelde dat er meer mensen dit probleem hebben en dat het ligt aan een (nieuw) systeem waar Vodafone problemen mee ondervindt. Zodra hij er iets meer over weet neemt hij contact op. 
Het onderstreept alleen maar mijn opmerking dat Vodafone minder professioneel is dan ik altijd heb aangenomen. Het (kunnen) verlengen van een abonnement is toch zeker onderdeel van Vodafone’s core business. 

Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Anthony22 wrote:

Hoe stuur ik een prive bericht?

Hoi@Anthony22 .

 

Je stuurt een privébericht door op de gebruikersnaam te klikken en daarna op 

Stuur bericht.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Super goed dat je het even laat weten Friesian.
Ik heb voor het gemak ook nog een topic aangemaakt, mochten er meer mensen vragen over hebben. Misschien helpt het en is sneller met een linkje om het te laten zien 

Wil je weten hoe je een Privé Bericht kan sturen, zie:
https://forum.vodafone.nl/offtopic-66/hoe-kan-ik-iemand-een-prive-bericht-sturen-in-de-community-300...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Was het nog gelukt om een privebericht te sturen @Anthony22 naar @Sharon?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Ik heb nog geen privébericht mogen ontvangen @Anthony22! Mocht ik deze in de komende dagen ook niet krijgen, wordt dit topic gesloten. 

Anthony22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

5 weken verder en nog altijd lukt het Vodafone niet om een contract te verlengen. Volgens Vodafone medewerker Jim van der Meij hebben meer klanten daar last van. Ook hij is verontwaardigd dat Vodafone blijkbaar niet kan voldoen aan een van haar meest basale taken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Anthony22 wrote:

5 weken verder en nog altijd lukt het Vodafone niet om een contract te verlengen. Volgens Vodafone medewerker Jim van der Meij hebben meer klanten daar last van. Ook hij is verontwaardigd dat Vodafone blijkbaar niet kan voldoen aan een van haar meest basale taken.

Als je dan Sharon een privé bericht stuurt, kan ze even met je mee kijken @Anthony22 
Dat vraagt ze je ook om te doen!


Wil je weten hoe je een Privé Bericht kan sturen, zie:
https://forum.vodafone.nl/offtopic-66/hoe-kan-ik-iemand-een-prive-bericht-sturen-in-de-community-300...

Anthony22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dat heb ik inmiddels gedaan

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb het gehoord @Anthony22 van @Sharon.
Indien je de volledige verificatie doorgeeft, dan kunnen wij je verder helpen.

Anthony22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste Steven, zoals ik Sharon al liet weten voel ik mij niet comfortabel om die gevraagde informatie op deze blog te delen. Jim van der Meij van der Meij van Vodafone Telesales B2B kent mijn naam en de casus. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Anthony22 wrote:

Beste Steven, zoals ik Sharon al liet weten voel ik mij niet comfortabel om die gevraagde informatie op deze blog te delen. Jim van der Meij van der Meij van Vodafone Telesales B2B kent mijn naam en de casus. 

Men vraagt je ook niet om dit op deze Community te delen met ons. Men vraagt of je de informatie wilt toesturen via een Privé Bericht aan een Vodafone Medewerker (@Sharon of @Steven). Hoe je een privé bericht kan sturen heb ik je al aangegeven via een URL. 

Ze hebben waarschijnlijk meer info nodig, want Steven vraagt erom. Geef deze privé en niemand zal het zien. Dus NIET hier op de community geven, want dat is wel voor iedereen te lezen.

Moderator achter de naam wil zeggen dat deze een Medewerker is van Vodafone. En daar zijn er op dit moment 3 van hier online: @Sharon - @Steven  en @Serkan 

Anthony22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nogmaals, ik ben al 5 weken bezig, heb 6 verschillende mensen gesproken bij Vodafone en vind het wel genoeg zo. Ik zal van de week een andere provider zoeken. Dus deze blog kan worden gesloten. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Anthony22 wrote:

Nogmaals, ik ben al 5 weken bezig, heb 6 verschillende mensen gesproken bij Vodafone en vind het wel genoeg zo. Ik zal van de week een andere provider zoeken. Dus deze blog kan worden gesloten. 

Jammer hoor, er zitten hier 2 mensen van Vodafone die je graag willen helpen. Die willen met je mee kijken wat er nu aan de hand is en dat laat je schieten. Echt heel erg jammer! Maar goed, het is wat jij zelf wilt natuurlijk. Dan kan @Steven deze topic sluiten. Succes in ieder geval. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien je niet de verificatie wilt doorlopen, raad ik je aan om via een ander kanaal contact op te nemen. Ook daar zal een verificatie plaats vinden@Anthony22 
Dit zijn wij verplicht omdat we te maken hebben met gegevens van klanten. Op deze manier weten wij met wie wij te maken hebben. De verificatie dient iedere keer opnieuw gedaan te worden als je contact opneemt. We helpen je graag verder maar niet zonder een verificatie.

Ik zal het topic dan ook sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic