Erwin_1988

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk problemen Hasselt OV 8061 LM

Wanneer word er eens wat gedaan aan het slechte bereik in Hasselt Overijssel? Postcode: 8061 LM. Het is 1 groot drama je kunt niet fatsoenlijk bellen en meest van de tijd heb je helemaal geen netwerk en internet doet het al helemaal niet 3G.

Jammer ik ben al jaren klant bij vodafone voorgaande jaren weinig problemen met bereik gehad maar de laatste tijd is het gewoon belachelijk slecht. (nee het ligt niet aan mijn telefoon want in Zwolle etc. helemaal niks geen problemen!)

Groeten Erwin
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Erwin_1988 ,

En kun je beschrijven met laatste tijd wanneer deze problemen begonnen? Hebben ook andere in de buurt bij jou problemen met het netwerk?

Zou je kunnen kijken of er Tips & Tricks voor geen bereik doornemen om te kijken of dit heeft geholpen.
Erwin_1988
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De laatste tijd bedoel ik mee dat het de laatste jaren zo is. Ik werk in Rouveen (6 km vanaf Hasselt) daar is het ook heel beroerd. De meeste mensen bij mij in de buurt zijn inmiddels al overgestapt omdat er nooit wat aan gedaan wordt. Daar zit ik dus ook sterk aan te denken als mijn contract afloopt.

Bij vodafone storingen staat Hasselt er niet tussen en zijn er ook geen werkzaamheden. Die tips&tricks helpen geen van allen.


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Erwin_1988 ,

Heb je hierover al contact gehad met de klantenservice om en case aan te maken? Zo kan de technische dienst dit nader bekijken. Via het forum kan er geen case worden aangemaakt sorry.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic