Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Tetouani93 schreef:
Zal de Samsung Galaxy S4 WIT vrijdag en/of zaterdag weer voorradig zijn?
Ik neem aan dat de voorraad word aangevuld, kan ik dan beter vrijdag komen of zaterdag?
En dan beter naar Emmeloord toe of naar Kampen?

!!!! Zeer belangrijk om hier een duidelijk antwoord op te krijgen dat ook KLOPT !!!!

Ik ben namelijk 4 x eerder op en neer gereisd, heb bij elkaar zeker al een kilometer of 800 afgelegd vanuit het zuiden en 4 x voor NIKS!!!
Hi Tetouani93,

De Samsung Galaxy S4 is helaas niet meer op voorraad. Zie mijn voorlaatste update hierover..
Jojootje

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SeR schreef:
Naar aanleiding van een aantal vragen:

- De Samsung Galaxy Note 2 is niet op voorraad.
- Er zijn nog enkele iPhone 4S & Sony Xperia Z toestellen per winkel.
- De HTC One is te krijgen in de kleur zilver. Dus geen zwart.

Op dit moment hebben we geen informatie over nieuwe leveringen. Indien dit het geval is en we hierover meer te weten komen zullen we dit met jullie delen.

Met de vriendelijke groeten van onze Vodafone winkel collega's! 😄
sorry hoor, maar een paar berichten eerder staat dat er nogvoldoende i5 16GB zijn.
beetje verwarrend zo.
"In beide winkels zijn de volgende toestellen nog voldoende op voorraad:
- iPhone 5 16 GB"
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@ Tetouani93

"Ik ben namelijk 4 x eerder op en neer gereisd, heb bij elkaar zeker al een kilometer of 800 afgelegd vanuit het zuiden en 4 x voor NIKS!!! "

Yeah, life's a struggle for survival !! Ondernemers risico heet dat....

Overigens verdient het aanbeveling dat je een ándere toon aan slaat indien je antwoord wilt hebben op je vragen..
Gebiedende wijs enkelvoud "won't work"

razzy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij een toevoeging aan het eerder bericht over de voorraad.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Hallo Peter,

Op deze pagina vind je meer informatie daarover.

Beste Moderator,
Wanneer ben je dan kredietwaardig?
Groet,
Peet



Dat wordt getoetst aan de hand van verschillende factoren. Zoals bijv: inkomen, verleden, eventuele kredieten, registratie bij stichting Preventel etc.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jojootje schreef:
SeR schreef:
Naar aanleiding van een aantal vragen:

- De Samsung Galaxy Note 2 is niet op voorraad.
- Er zijn nog enkele iPhone 4S & Sony Xperia Z toestellen per winkel.
- De HTC One is te krijgen in de kleur zilver. Dus geen zwart.

Op dit moment hebben we geen informatie over nieuwe leveringen. Indien dit het geval is en we hierover meer te weten komen zullen we dit met jullie delen.

Met de vriendelijke groeten van onze Vodafone winkel collega's! 😄
sorry hoor, maar een paar berichten eerder staat dat er nogvoldoende i5 16GB zijn.
beetje verwarrend zo.
"In beide winkels zijn de volgende toestellen nog voldoende op voorraad:
- iPhone 5 16 GB"
Mijn laatste update was naar aanleiding van verschillende vragen over specifieke toestellen. Daarnaast gaat het hier om verschillende type iPhone's.
Jojootje

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SeR schreef:
Mijn laatste update was naar aanleiding van verschillende vragen over specifieke toestellen. Daarnaast gaat het hier om verschillende type iPhone's.
...dus: 😄
wat is het totaal beeld dan (dat zou kunnen helpen om verwarring weg te nemen denk ik).
Roos79

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op=op staat overal dus denk niet dat er aangevuld word....
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Geen probleem 😉

De huidige stand van zaken in Kampen en Emmeloord:

- iPhone 5 16 GB op voorraad.
- iPhone 4 8 GB op voorraad.
- Samsung Galaxy S3 & S3 mini op voorraad.
- Er zijn nog enkele iPhone 4S & Sony Xperia Z toestellen per winkel.
- De HTC One is op voorraad en te krijgen in de kleur zilver. Dus geen zwart.
- De Samsung Galaxy Note 2 is niet op voorraad.
- De Samsung Galaxy S4 is niet op voorraad.

Op dit moment hebben we geen informatie over nieuwe leveringen. Indien dit het geval is en we hierover meer te weten komen zullen we dit met jullie delen.
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@MacZibit ofzoiets; ga iemand anders vervelen met je "andere toon", blijkbaar zie jij wat de rest niet ziet haha ****

En nu wat belangrijkers:

Beste Moderator,
weet jij of er morgen een nieuwe voorraad Samsung Galaxy S4 word geleverd?
Zowel in Kampen als in Emmeloord?
Echt heel jammer dit.. Het heeft voor mij dus geen zin om morgen vroeg opnieuw naar Kampen of naar Emmeloord te rijden om de S4 te kunnen nemen?

Als deze morgen niet worden geleverd, dan moeten ze wel voor zaterdag geleverd worden toch??
Want er zijn onwijs veel mensen die de S4 willen hebben en aangezien de actie 3 dagen duurt kan het toch moeilijk zo zijn dat de Samsung Galaxy S4 slechts eenmaal (beperkt) geleverd word!??

Graag zo spoedig mogelijk een reactie aub.
gabojen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn berichtje is weggehaald?

Vroeg me af of mensen weten hoe lang je van te voren nummerbehoud kan aanvagen.
Lees tegenstrijdige berichten.

Mijn abonnement bij Telfort loopt af op 07-09-2013

Iemand ervaring mee?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Tetouani93, heb je mijn updates gelezen? Daarin heb ik onder andere antwoord gegeven op jouw vragen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
gabojen schreef:
Mijn berichtje is weggehaald?

Vroeg me af of mensen weten hoe lang je van te voren nummerbehoud kan aanvagen.
Lees tegenstrijdige berichten.

Mijn abonnement bij Telfort loopt af op 07-09-2013

Iemand ervaring mee?
Nee, ik begrijp best dat je hierop een antwoord wilt hebben maar daar zijn al topics voor aangemaakt waarin je deze informatie kunt terugvinden. Daarom heb ik jouw post naar het juiste topic verplaatst. Succes!
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Moderator,
Bedankt voor het antwoord.
Maar er is nog geen antwoord gegeven op mijn laatst gestelde vragen hier ergens boven..
Zou je daar nog even naar willen kijken en daarop willen antwoorden aub?

Ik heb dus begrepen dat morgen de Samsung Galaxy S4 in beide vestiggingen soieso niet op voorraad is, maar hoe zit dat met zaterdag?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Tetouani93, de huidige stand van zaken is dat de Samsung Galaxy S4 niet meer op voorraad is. Dit houdt vooralsnog in dat het toestel dus ook niet morgen of zaterdag te krijgen zal zijn. Mocht er - onverwacht - toch een nieuwe voorraad komen zullen wij dit natuurlijk met jullie delen.
gabojen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@ Ser,

Bedankt voor je reactie. Ik had van de 'verplaatsing' geen melding gekregen, dus vandaar dat ik opnieuw mijn vraag had neergezet, omdat ik dacht dat het misschien bij mij fout was gegaan.
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Moderator SeR,

Bedankt voor het antwoord!
Ik baal hier ontzettend van.. In Maarssen hebben ze het super fijn geegelt, de nieuwe klanten konden hun gegevens achter laten en genieten van de zon. Zij zoude. Later terug gebeld worden door Vodafone zelf om het abonnement alsnog te kunnen afsluiten, zonder al die herrie, chaos, trek en duw werk, reiskosten, slapeloze uren etc..

Valt er niet iets te regelen?
Ik ben zelfs bereid om wat voor het toestel te betalen!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik begrijp dat het vervelend is maar 'wie het eerst komt wie het eerst maalt' geldt ook in dit geval. Ik kan je helaas niet op een andere manier aan een Samsung Galaxy S4 helpen.
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik ga nu slapen.....om 3 uur weer uit bed. Ik zal morgen mijn best doen om dit topic te voorzien van foto's. 🙂
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@Tetouani93

Dus omdat het bij de overige vestigingen goed gaat, en ze daar dus geen enorme duw en vechtpartijen krijgen is het niet goed geregeld.

Tja als je de bel oplossing wilt, je naam opgeven en weer weg gaat. dan zou ik amsterdam proberen.
Daar verwacht ik niks anders dan vechten en gezeik.


misschien volgende week bij een andere vestiging meer kans
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic