Ronnieprickaert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord contract

goede morgen
ik heb het wachtwoord van mijn contract nooit gekregen, kunnen julie dit regelen voor me?
dit contract heeft gelopen in de periode feb 2013 t/m feb 2015
of graag een copy van mijn contract.

Met vriendelijke groet
R.Prickaerts
persoonlijke gegevens verwijderd door moderator
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ronnieprickaerts
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je zeggen dat deze Community voor iedereen open is en alles is te lezen voor iedereen die hier online komt kijken. Daarom heb ik gevraagd of een moderator je nummer kan verwijderen, lijkt me niet handig als iedereen die leest 🙂

Dan over je vraag, deze is mij niet helemaal duidelijk. Je wilt een wachtwoord over een contract dat liep van 2013 t/m 2015 en je wenst een copy van je contract? Hoop dat ik het zo goed begrijp en dat ik het juiste antwoord hierop kan geven, anders hoor ik het wel van je.

Als je contract nu niet meer bij Vodafone is dan heb je ook niets meer aan een wachtwoord want je kan er dan toch niets meer mee. Een copy contract aanvragen heeft eigenlijk ook geen zin want Vodafone verstrekt geen copy en mocht je je contract willen inzien dan kan het alleen als je abonnement op dat moment loopt bij Vodafone. Het contract waar je het over hebt is inmiddels 4 jaar ouder en daarom niet meer mogelijk om dat via My Vodafone op te vragen. Dus het wachtwoord verhaal komt dan ook helemaal te vervallen.

Wat je eventueel nog zou kunnen doen is een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter en daar vragen of je ze nog kunnen helpen. Deze mensen kunnen in het systeem kijken voor je maar ik geef je eigenlijk niet zoveel hoop. Zoals ik al schreef, het contract is al afgelopen en copy contracten vertrekt Vodafone niet.

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen en mocht je antwoord hebben op je verhaal dan hoor ik het graag. Je helpt daar ook andere mensen weer mee die hier rond kijken met vragen. Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten.

Is dit altijd geldig?
Want ik heb ook wel eens gelezen dat Vodafone geen copy contracten geeft.
Dus mijn bericht is niet geheel juist? Wil het dan nu wel goed weten, voor de volgende mensen die erom vragen 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Het antwoord van Steven klopt inderdaad @Energieboy. We verstrekken op verzoek wel kopie contracten. Maar, als klanten hun hele "dossier" willen opvragen, is dat natuurlijk een ander verhaal 😉
In het geval van de topic-starter is het inderdaad waarschijnlijk niet zo relevant om een kopie contract op te vragen, want ik denk dat er iets anders aan de hand is. Het wachtwoord voor My Vodafone (als dat is wat de klant zoekt) staat niet op het contract.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topc gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic