Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hej Paul
 
Hier het zelfde.
Het gaat Vodafone "te goed" lijkt het wel en men loopt weinig warm om uit te zoeken wat er nou aan de hand is.
Zelfs een lijst bijhouden met mensen die interesse hebben in de 920 is te veel werk of werktechnisch onmogelijk.
 
Ik vind het onbegrijpelijk dat dit toestel doodgezwegen word door Vodafone.
Je zou bijna denken dat ze wel degelijk weten dat ze voorlopig geen 920 gaan leveren maar uit angst klanten te verliezen liever zeggen dat ze nog niets weten "maar hou vooral de site en het forum in de gaten".
 
Ik ben al klant sinds het vroege begin van Libertel...
Maar de laatste tijd begin ik toch af en toe eens te peilen bij andere providers.
Niet alleen om het uitblijven van "Lumia 920-nieuws" maar ook om de afhandeling van vragen en klachten.
Het contact e-mail formulier werkt hier ook al lang niet meer....
 
Ik moet gaan verlengen en begin toch wel te twijfelen of ik voor de kosten die ik maandelijks betaal op deze lakse wijze behandeld wil blijven worden.
 
jojoppes

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan me helemaal vinden in bovenstaande reactie. Ik kan wel gaan verlengen bij andere webshops met vodafone, maar het bedrag dat ik moet bijbetalen is mij nog vrij hoog. Ik zit er daarom ook sterk aan te denken om naar t-mobile over te stappen, die voordeliger zijn als ik alles optel in de 2 jaar.
 
We zitten niet te wachten op opmerkingen van: we verwachten het toestel ergens midden januari. De Iphone 5 kon je na aankondiging ook direct pre orderen en als ik de geruchten moet geloven is dit toestel ongeveer net zo populair. Dus zoek aub uit wanneer jullie het toestel kunnen ontvangen (volgens mij vanaf 10-1) en geef ons de mogelijkheid om dit toestel te pre-orderen met de 10gb internet actie! Als kleinere webshops dit kunnen moeten jullie dit zelf toch ook klaar kunnen spelen. Die laksheid die nu wordt gevoerd gaat jullie zeker klanten kosten. 
 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste allemaal,

Ik zie dat er al aardig wat animo is voor dit nieuwe Windows 8 toestel!
Logisch, want het is al een bewezen succes in andere landen.
Vodafone UK heeft gisteren aangekondigd dat ze hem gaan voeren, en ook ik mag verklappen dat wij dit toestel in assortiment zullen krijgen per januari.
Ik kan geen exacte datum aangeven wanneer het toestel de verkoop ingaat, ik hoop deze na nieuwjaar door te kunnen geven aan jullie, maar zoals ik zeg in januari verwachten wij de eerste leveringen.

Ik zal ook een nieuw topic openen in het Windows 8 board m.b.t. de Lumia 920 waar deze dan ook geïntroduceerd zal worden.
Dus ik kan jullie op dit moment ook enkel adviseren hou het forum in de gaten, zodra ik meer weet over een datum dan geef ik deze aan!


Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beheerder,
 
Vraagje, Wat is het verschil om nu een abbo te nemen via Pdashop met vodafone
http://www.pdashop.nl/abonnement-kiezen/248230/nokia-lumia-920-rood.html (rood)
 
Of te wachten tot januari en dan via jullie zelf ?. Of zijn er geen verschillen ?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Marc28 schreef:
@ pauldejong30
Je kan gewoon een vodafone abbo nemen via
http://www.pdashop.nl/abonnement-kiezen/221144/nokia-lumia-920-zwart.html (zwart)
http://www.pdashop.nl/abonnement-kiezen/248230/nokia-lumia-920-rood.html (rood)

Maar als je liever een toestel gaat leasen dan moet je inderdaad naar hi/kpn gaan, aangezien je daar alleen maar kan leasen..

Maar het is wel jammer dat vodafone NL niet op de hoogte is. De nokia komt nu namelijk ook naar Vodafone UK:
http://www.gsmpedia.nl/nokia/nieuws/nokia-lumia-920-ook-naar-vodafone-uk
Kijk even naar mijn berichtje een paar minuten geleden: http://forum.vodafone.nl/t5/Nokia/Nokia-Lumia-920/m-p/46548#M493
Dat staat boven jouw bericht.
We zijn zeker op de hoogte 😉 en proberen jullie ook zo goed mogelijk op de hoogte te houden zodra we zaken zoals een exacte datum kunnen communiceren.
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ beheerder,
Excuses, had mijn bericht inderdaad gecorrigeerd.
 
Vraagje, Wat is het verschil om nu een abbo te nemen via Pdashop met vodafone
http://www.pdashop.nl/abonnement-kiezen/248230/nokia-lumia-920-rood.html (rood)
 
Of te wachten tot januari en dan via jullie zelf ?. Of zijn er geen verschillen ?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Marc28 schreef:
@ beheerder,
Excuses, had mijn bericht inderdaad gecorrigeerd. Zie graag alsnog mijn bericht 😉
Geen enkel probleem :).
Leuk dat je actief meedoet in dit topic!
Ik hoop jullie snel nog nieuwtjes over de Lumia te kunnen geven.
cyrix

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jeeej eindelijk :D, dag kan niet meer stuk. Kan ik hem alvast bij de winkel reserveren dan? Wel een goeie vraag trouwens, wat is het verschil als ik hem direct bij vodafone bestel of bij pdashop en waarom zit er een prijsverschil tussen een verlenging of nieuw abo? Is toch een beetje raar dat het goedkoper zou zijn om een nieuw abo af te sluiten en me oude op te zeggen dan gewoon verlengen :S
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
cyrix schreef:
Jeeej eindelijk :D, dag kan niet meer stuk. Kan ik hem alvast bij de winkel reserveren dan? Wel een goeie vraag trouwens, wat is het verschil als ik hem direct bij vodafone bestel of bij pdashop en waarom zit er een prijsverschil tussen een verlenging of nieuw abo? Is toch een beetje raar dat het goedkoper zou zijn om een nieuw abo af te sluiten en me oude op te zeggen dan gewoon verlengen :S
Haha leuke reactie :).
Hij is niet te pre-orderen bijvoorbeeld online o.i.d., maar je kunt wel bij een winkel vragen of ze je kunnen bellen wanneer deze binnenkomt.

Ik kan je helaas nog niets vertellen over de prijzen, abonnementen etc. behorende bij de Lumia, deze zijn nog niet bekend bij ons hier. Die kunnen we hoogstwaarschijnlijk ook pas communiceren als het toestel daadwerkelijk de verkoop ingaat, maar kijk naar toestellen in dezelfde klasse op de vodafone.nl shop om een indicatie te krijgen

Als je direct bij Vodafone besteld, dus niet via derde partijen, dan is er sowieso geen verschil tussen een verlenging of een nieuw abonnement, de aanbiedingen zijn gelijk. Dus je hoeft niet op te zeggen en opnieuw een abonnement af te sluiten als je direct bij ons besteld om meer voordeel te krijgen.

cyrix

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oke, dank je wel voor de info. Ik was benieuwed waarom er bij hun verschil zit tussen een nieuw en bestaand abo's. Ik loop wel even bij de winkel binnen of ze me bellen als hij binnen is. In ieder geval fijn om te weten dat hij eindelijke beschikbaar komt. (je weet toevallig niet welke kleuren?)
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
thanks voor de reactie.
Gelukkig goed nieuws op de valreep.
 
Is het voor vaste klanten van vodafone niet mogelijk om in een bestand te komen dat je kunt vergelijken met een pre-order?
Ik neem aan dat vodafone dit toch wel moet kunnen.
 
Het is een "bel/internet" provider...het lijkt me niet ondenkbaar dat vodafone dan ook de Lumia 920 wachters even een belletje geeft of via sms of mail laat weten dat de toestellen er zijn?
Doorgaans krijg ik constant mails, updates, post etc. van diensten van Vodafone...dus u weet de klant duidelijk te vinden indien nodig 😉
 
 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Johnbob schreef:
thanks voor de reactie.
Gelukkig goed nieuws op de valreep.

Is het voor vaste klanten van vodafone niet mogelijk om in een bestand te komen dat je kunt vergelijken met een pre-order?
Ik neem aan dat vodafone dit toch wel moet kunnen.

Het is een "bel/internet" provider...het lijkt me niet ondenkbaar dat vodafone dan ook de Lumia 920 wachters even een belletje geeft of via sms of mail laat weten dat de toestellen er zijn?
Doorgaans krijg ik constant mails, updates, post etc. van diensten van Vodafone...dus u weet de klant duidelijk te vinden indien nodig 😉


Fijn dat je zo met ons meedenkt. Dat is wat we graag zien op dit forum
Tot nu toe is mij nog niets bekend van de mogelijkheid van een wachtlijst. Zoals Stevie al aangaf: Houd het e-forum in de gaten. We houden jullie zekerweten op de hoogte. Wij zijn namelijk net zo nieuwsgierig als jullie naar dit toestel 😉
Welke functionaliteiten hopen jullie te zien? (behalve het standaard bellen, sms'en en internetten natuurlijk)
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik neem aan dat niemand meer op een "functionaliteit hoopt".
Voor dit bedrag hoop ik dat iedereen genoeg heeft gelezen en gezien heeft van de 920 om te "weten" welke functionaliteiten dit toestel heeft.
Maar ik waardeer je poging om het onderwerp van dit draadje te veranderen in iets "luchtigers"  😄
Feit blijft dat vele andere providers gewoon pre-order-lijsten hebben, zelfs vele kleinere winkels dan vodafone.
 
 
 
Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vodafone,
 
Wat een gigantische onzin verkopen jullie hier zeg!! Ik vraag mij af wie je hier nu mee in de maling neemt???
 
Ik zie berichten van jullie voorbij komen als,
"ik mag verklappen dat wij dit toestel in assortiment zullen krijgen per januari."
en
"Ik kan geen exacte datum aangeven wanneer het toestel de verkoop ingaat"
 
Laat me raden, dit is na de 10GB aanbieding welke tot 6 januari loopt.
En dan deze nog.
"Ik kan je helaas nog niets vertellen over de prijzen, abonnementen etc. behorende bij de Lumia, deze zijn nog niet bekend bij ons hier. Die kunnen we hoogstwaarschijnlijk ook pas communiceren als het toestel daadwerkelijk de verkoop ingaat"
 
Doe mij een lol en verkoop die onzin aan een kind, deze trapt nog wel in dit soort teksten.
Je kan mij echt niet wijsmaken dat vodafone over de prijs en leverdata gaat nadenken en bepalen als zij de Lumia 920 daadwerkelijk in handen heeft.
 
 
 
jojoppes

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodafone

Jullie weten het idd goed te brengen. Maar feit is dat jullie gewoon achter lopen en (huidige) klanten niet de service bieden die anderen wel doen. De tarieven zijn de afgelopen jaren enorm gestegen.... Maar de service en het eigen aanbod niet. Het is nu bijna 6 januari en wat velen nu gewoon willen weten is of jullie goedkoper zijn dan b.v. Pdashop.nl (waar ik bij verlenging met 150min en 10gb internet nu 127e moet bijbetalen). Deze winkel beweert wel dat als je bij hun nu verlengt je nog gebruik maakt van de 10gb actie, waar jullie je totaal niet over uit willen laten en voor velen erg belangrijk is! Straks komen jullie na 6 jan. met een duurder abonnement met maar slechts 1gb internet... Daar zit niemand op te wachten en dan stappen mensen zeker over!

Zouden jullie hier duidelijkheid over kunnen geven? Beslis aub zo snel mogelijk hoe jullie erin gaan staan qua prijs en acties.... Want zoals jullie zien nemen de klanten geen genoegen met nietszeggende verkooppraatjes! We willen nu dit prachtige toestel pre orderen tegen een lagere prijs als de kleinere webshops en 10gb internet! Dat is de vraag van de klant..... En ik neem aan dat de klant bij jullie ook koning is.

Groeten Johan
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Met bovenstaande (en de meeste posts) eens.
 
De rekeningen die ik heb een Bel+SMS+Web-2 450 abonnement.
En hoewel ik ruim binnen deze bundel moet vallen (vlgs mijn eigen boekhouding) krijg ik maandelijks rekeningen die uiitschieten naar 200 euro.
En dat terwijl mijn tegoeden en verbruiken op ELK moment van de maand RUIM binnen de marge liggen.
Dit zou hier eigenlijk niet thuis horen, ik weet het...maar als ik bel of schrijf hoor ik NIETS.
 
Dan komt dit er bij, een toestel dat bij bijna elke andere provider bekend is, ge-pre-orderd kan worden daarvan doet Vodafone een poging om het "kinderlijk spannend"  te houden door dit soort uitspreken te doen.
 
Gezien de belachelijk hoge kosten die Vodafone maandelijks rekent en dit afdoet met "ja meneer toch is het zo".
Gespecificeerde rekeningen die Vodafone verstrekt en als feit verkocht word en van hun kant als bewijs dat het wel zo "moet zijn".
De klachten die niet serieus genomen worden (functies die op deze site niet werken) Tegoeden en verbruik die een TOTAAL ander beeld laten zien dan de rekening die ik op de mat krijg. (ja ik weet dat er een tijdverschil in zit dus kom hier niet mee aan zetten) en het uitblijven van serieuze reacties in het lumia 920 verhaal.
 
Vodafone was een hele tijd stukken beter en ik moet toegeven, hun dekking is subliem.
Maar in deze dure tijden waarin klantvriendelijkheid langzaam maar zeker een ondergeschoven kindje aan het worden is ga ik toch langzaam twijfelijk aan mijn abonnement en of de dekking van KPN of een andere provider niet ook afdoende is.
Ik ben klant sinds Libertel nog maar pas begon...en ik heb wel recht van spreken als ik zeg dat ik zo'n beetje de historie van Vodafone  kan omschrijven uit ervaring.
Waar Vodafone een hele lange tijd goed bezig was, is het nu wederom aan het afnemen.
Volwassen mensen buiten spel zetten met opmerkingen zoals bij de Lumia het geval is vind ik dan ook enorm kleinerend
 
 
Vodafone....KLANT IS KONING, op dit moment bijt je in de hand die je voedt.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Kom net terug van de KPN winkel in de Makado in Beek.
Pre order Lumia 920 plus overstapservice, nummerbehoud en zonder aanbetaling.
Verkoop 920 va 10 januari 2013
Als vodafone voor die tijd geen poging doet om mij als klant serieus te nemen dan is mijn volgende stap al gezet.

cyrix

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik was nog een beetje hoopvol toen ik hoorde dat vodafone het toestel gaat leveren in januari maar ik was niet op de hoogte dat de 10GB actie maar tot 6 januari liep. een lagere limiet is in deze tijd toch niet meer te verkopen. 1GB verstook ik binnen een week bij normaal gebruik.

Ik denk dat ik ook maar ga overstappen naar een andere provider of ga verlengen bij PDA shop. Tenzij vodafone nu per direct met duidelijkheid komt. Het kan toch niet zo zijn dat we 9 dagen zijn verwijderd van 1 januari en Vodafone niet eens weet wat dat ding moet gaan kosten en niet hun systeem heeft staan. Heb heb contact gehad met Nokia, echter kunnen deze ook geen duidelijkheid geven, wel over de andere providers. Gaat toch veel mis bij vodafone de laatste jaren. De kwaliteit is niet meer wat het geweest is. Vroeger kon ik een toestel al lang bestellen / pre-orderen bij de telefonische klantenservice als deze nog niet op voorraad was.

Maak gewoon even een order aan in het systeem met een 10GB abo, kan toch niet zo complex zijn. Vragen om functionaliteiten is niet van belang hier, die weten we al. Wij als klant willen gewoon de nieuwste toestellen bij onze provider kunnen krijgen en voorlopen op de rest. Dat was vroeger immers de kracht van Vodafone
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Mee eens.

Ik weet niet waarom Vodafone deze houding aanneemt.
Misschien horen ze niet bij de first suppliers, als er zoiets is...

Gelukkig bepalen we zelf wie we als provider kiezen...ik word bij de belasting al zat geconfronteerd met incapabele callcenter medewerkers, maar hier kom ik niet onderuit.
Gelukkig kan ik mijn telefoonprovider wel zelf uitkiezen...of het elders beter is, geen idee.
Maar dat zien we dan wel....
LucaTobi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo komt het op mij over. Met de 10gb hebben ze bij vodafone een abonnement waar ze zelf minder op verdienen. Het was een promo actie om klanten aan zich te binden zodat ze na het aflopen van het contract blijven hangen. Ze wachten gewoon met de lumia 920 op de site te zetten tot de actie is afgelopen, zodat ze mensen meer geld kunnen aftroggelen met een minder goed abonnement waar ze sowieso over de data-limiet gaan. Ik kan geen andere reden verzinnen waarom Hi hem wel al op de site heeft staan. Vodafone weet precies hoeveel hij gaat kosten en wanneer hij beschikbaar is maar ze gaan dit niet voor 6 januari bekend maken omdat ze dan nog meer kritiek over zich heen krijgen.
 
Sinds de komst van mobiel internetten zijn providers bezig je op zo veel mogelijk manieren te naaien, de tijden van goud geld verdienen zijn over. Dit kunnen ze doen omdat elke provider dit doet. De klant bukt voorover en laat het gebeuren omdat je geen keuze hebt. Net als ik, waarschijnlijk heb ik sowieso gewoon een kut abonnement waar ik op zoek moet gaan naar wifi hotspots omdat vodafone anders mijn bankrekening plundert.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic