Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
De rest van de rij kan natuurlijk kiezen voor dezelfde telefoon als jij waardoor deze alsnog op is. 😉

Maar als je daar morgenochtend staat, dan is die winkel nog niet bevoorraad?
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo moderator,
 
is er morgen een nieuwe voorraad S4 's in Den Haag en Capell a/d Ijssel?
 
wil er morgenvroeg heen en niet voor niks gaan natuurlijk als ze niet bijgevuld worden.
Maikel71

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik de berichten goed lees hebben de mensen in Capelle wel degelijk iPhone 5 32 Gb kunnen kopen. Ik was vanmorgen in Den Haag en na 3 uur buitenstaan kreeg ik te horen dat er geen iPhone 5 32 Gb geleverd waren. Terwijl ik gistermiddag nog in de winkel te horen kreeg dat er voldoende voorraad was. Ik hoor dus graag van de Moderators hoe het zit.
KimberlyS

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is de S4 morgen in Capelle weer beschikbaar?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Maikel71,

Dat is waarschijnlijk een misverstand. De iPhone 5 32GB was vanmorgen om half 12 al uitverkocht. Ze waren wel degelijk op voorraad, maar de verkoop is erg snel gegaan. Natuurlijk heel erg zuur dat jij er geen hebt kunnen bemachtigen:(.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Goeiemiddag!

Hierbij alvast de eerste update over morgen met betrekking tot de bevoorrading van de winkels!
Zowel in Capellen als in Den Haag wordt er morgen een beperkte voorraad geleverd van de HTC ONE.

Vooralsnog is er geen zicht op een nieuwe levering van de Samsung S4 in deze filialen.

Zodra we meer nieuws hebben horen jullie het uiteraard.

mck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik ben vorige week overgestapt naar vodafone. Heb een simonly red abonnement, gaat pas 25 mei in. Kan ik mijn abonnement wijzigen naar deze abonnement?
Komt er morgen nieuw voorraad binnen voor iphone 5 in cappelle? of is er nog genoeg voorraad voor morgen?
chrismelman

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Annabelle_ schreef:
Goeiemiddag!
 
Hierbij alvast de eerste update over morgen met betrekking tot de bevoorrading van de winkels!
Zowel in Capellen als in Den Haag wordt er morgen een beperkte voorraad geleverd van de HTC ONE.
 
Vooralsnog is er geen zicht op een nieuwe levering van de Samsung S4 in deze filialen.
 
Zodra we meer nieuws hebben horen jullie het uiteraard.
 
 Betekend dit dat morgen ochtend er geen nieuwe telefoons nog zijn?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Sowieso is er niet genoeg voorraad voor deze actie. Maar ja, ben je er morgen als eerst bij, dan heb je nog niks, want dan is de levering er nog niet.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Fijn dat dit morgen wordt geleverd, maar hebben de mensen die morgenochtend in staan te wachten hier wat aan of komt de levering in de loop van de dag?

Het blijft ook vreemd dat er en actie over meerdere dagen verspreid word en er vervolgens niet genoeg blijkt te zijn. Zeker in dit geval wanneer de S4 niet geleverd word morgen aangezien deze op de flyer/poster staat.
Als je dit soort acties op poten zet zorg je toch voor genoeg voorraad (en dan heb ik het dus niet over een stuk of 10 á 20)
Maikel71

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annabelle,
 
Dankjewel voor je antwoord en nu ben ik nog kwader dan ik al was aangezien ik nummer 9 had en dus om 10 uur!!! in de winkel stond. Ik zou het erg op prijs stellen als je hierin iets voor mij kunt betekenen in de zin dat er 2 toestellen (1x wit en 1x zwart) voor mij apart worden gelegd zodat ik deze vandaag of morgen kan ophalen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
We zijn bezig met het lospeuteren van informatie met betrekking tot het tijdstip van de leveringen. Dat is nog niet zo makkelijk als gedacht.. De dag is gelukkig nog niet om, het is pas half 4 dus er kan nog vanalles gebeuren vandaag;). We kunnen niet in de toekomst kijken, we proberen uiteraard zoveel mogelijk voorraad op locatie te krijgen. Houd dus nog even hoop, we komen zsm weer met updates:).
Silvan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Als we over de HTC One praten, bedoel je dan alleen de zilveren? Of is er ook al een voorraadje zwarte HTC Ones op locatie?
chrismelman

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
is er enige status over de rij in den haag hoeveel mensen hier nog staan en of die al gesloten is?
bassieh

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is het mogelijk zoals bij T-mobile om je abonnement later in te laten gaan (zonder nummerbehoud)? M'n huidige abonnement loopt nog even door en wil zo min mogelijk maanden dubbele kosten hebben, maar zou graag gebruik maken van deze actie omdat al moet ik enkele maanden dubbele kosten betalen ik altijd nog goedkoper uit ben dan de normale prijzen tegenwoordig.
 
Ofwel is het mogelijk om deze actie af te sluiten in de winkel en de ingangsdatum van het abonnement een X aantal maanden vooruit te schuiven?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Silvan schreef:
Als we over de HTC One praten, bedoel je dan alleen de zilveren? Of is er ook al een voorraadje zwarte HTC Ones op locatie?
Wat de exacte voorraden gaan zijn kan ik niet doorgeven. Dat is onder andere een stukje veiligheid voor de medewerkers, ik teken wel een beetje een bulls-eye voor overvallers op hun rug als we door gaan geven hoeveel toestellen van welk type er op welke moment aanwezig gaat zijn de komende dagen. 😉
Dus om met de Lama's te spreken: beter van niet!

Wat betreft de zwarte HTC One, er zijn leveringsproblemen bij dat toestel. Hij wordt ook online nog niet geleverd. Dat type toestel zal er morgen in ieder geval niet zijn. Zilver beperkt.
@bassieh: je kunt een abonnement niet over een tijdje pas in laten gaan. Als je bestaande abonnement verlengd kan worden, dan kun je dat wel doen natuurlijk. Dat kan 4 maanden van tevoren en dan heb je ook geen dubbele kosten.
snoop

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Oh hierboven is het antwoord al gegeven.
 
Om daar nog even op in te gaan: wat heeft het dan voor een nut met de 60 dagen termijn waarbinnen nummerbehoud aangevraagd kan worden als je een nieuw contract toch niet later in kan laten gaan?
 
Om geen dubbele kosten te krijgen, zou je dus op de dag waarop  je abonnement afloopt naar de VF winkel moeten gaan om het allemaal snel over te laten zetten?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Nee, 4 maanden voor verlenging, 60 dagen voor een overstap.
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Denk dat je voor overvallers niet bang hoeft te zijn,  
die vinden 300 man als getuigen nooit zo leuk.
 
 
Die 300 man vind het persoonlijk niet leuk  om als eerste in de rij te staan,  en dan nee te horen omdat de telefoons pas om 12 uur binnen komen. Maar zolang dat niet gebeurd,   zal het wel goed gaan
 
 
snoop

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dus ook voor een overstap geldt de 60 dagen termijn? Dacht dat die 60 dagen alleen golden voor nummerbehoud en dat een overstap+nieuw nummer al eerder kon.

Ik kon mijn huidige telefoon namelijk al 4 maand voordat mijn abo afliep bestellen en het contract pas in laten gaan op het moment dat het oude abo afliep (dit was dus een overstap met nieuw nummer).

Maargoed, met de huidige regels kun je dus net zo goed altijd nummerbehoud aanvragen. Dan weet ik genoeg!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic