Menu Toggle

Welkom op de Vodafone Community

Aankondigingen
Welkom op het vernieuwde Vodafone Forum!
Close announcement

Reparatie & Verzekeringen

Reparatie van je toestel online aanmelden

Moderator

Als je toestel kapot gaat kun je de reparatie heel eenvoudig aanmelden via deze pagina, waar je ook bent en 24 uur per dag. Het is echt supersimpel! We geven stap voor stap aan welke informatie we nodig hebben. En ook na de aanmelding houden we je op de hoogte.

 

 

Hoe werkt het?

1. Meld je toestel online aan en geef aan wat er mis is.

 

 

 

 

Kies je toestel. Je kunt op 3 manieren het merk en type toestel zoeken: via je IMEI- /Serienummer, het merk of de productsoort (telefoon, tablet, notebook etc).  

 

Vul je gegevens in

 

  

Geef aan wat er mis gaat. Dat gaat heel gemakkelijk door te klikken op het juiste icoontje. Staat jouw toestelprobleem er niet bij? Kies dan voor overige.

  

Stuur een aankoopbewijs mee. Heb je dit niet meer? Dan kun je dit opvragen:  

  • Kocht je het toestel in de Vodafone- of Belcompany winkel? Ga dan even terug naar de winkel voor een kopie.
  • Bestelde je het toestel online? Kijk hier voor je aankoopbewijs.
  • Bestelde je telefonisch? Neem even contact op me onze klantenservice voor je aankoopbewijs.

                             

2. Kies hoe je de verzending wilt regelen. 

Je kunt kiezen uit: 

  • Verzenden via koerier
  • Zelf opsturen
  • Kostenloos inleveren in een Vodafone of BelCompany winkel naar keuze.

 

3. Je ontvangt een bevestiging

Hierin staat alles nog eens duidelijk bij elkaar. Lees de pagina goed door en klik op bevestigen.

 

 

4. Volg de status van de reparatie

Via de handige track&trace weet je precies wat er met jouw toestel gebeurt en wanneer je het weer terug krijgt.

 

Maak je gebruik van Vervangend Toestel Service? Dan kun je de reparatie niet online aanmelden. Bel even met het nummer 045-7501515 voor jouw afspraak.

Heb je een Vodafone Garant toestelverzekering? Ook dan kun je de reparatie niet online aanmelden. Bel met 043-3870272 om een claimnummer aan te vragen.

Groet - Kind regards,
Astrid
Moderator

Smartphone Crew - Forum NL

Meer weergeven