Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Geen internet na aansluiten 4G BloX of Vodafone Red.

Hallo allemaal!

Het kan voorkomen dat je internet niet werkt direct nadat je hebt verlengd naar Vodafone Red of wanneer je op een ander abonnement een 4G BloX hebt aangesloten. Dit komt omdat je aansluiting automatisch 4G ready gemaakt wordt.

Start je telefoon opnieuw op om de aanpassing af te ronden en om weer direct verbonden te zijn met ons snelle 3G of nog snellere 4G netwerk! Als dat kan, herstart je toestel dan door de batterij er kort uit te halen.


Meer informatie over 4G kun je ook vinden in het 4G op het Vodafone netwerk topic. Alle informatie met betrekking tot je verlenging kun je vinden in het topic Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu?.
15 Reacties 15
JR-johan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb geprobeerd internet op 4 G te zetten maar heb nu helemaal geen internet meer zonder wifi
JR-johan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb vanmiddag geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar na 10 minuten in de wacht ben ik zojuist er uit gezet omdat ik niet verstaanbaar zou zijn.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi JR-Johan,

Je hebt dit dus niet als je 4G uitzet? Heb je je toestel al eens herstart?

toverjoker

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit heb ik ook vaak en moet ik hem op gsm zetten en dan kan iedereen mij wel goed verstaan. Als ik hem op automatisch zet dan gaan het vaak fout en kan de andere kant mij niet verstaan. En heb soms maar 0 tot 1 streepje ontvangst maar op gsm stand alle streepjes vol maar dan geen snel internet.kort samengevat geen halt antennes genoeg op mijn lokatie Rdam zuid. 3075
RaymondTweetT

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nieuw sinds gisteren en heb na:
De handleiding van instellen internet,
Bellen met de klantenservice met een ?netwerk reboot?
Opnieuw opgestart
Batterij eruit gehaald
Mobiel netwerk op mijn mobiel zitten vergelijken
Met iemand van de chat gesproken en in de storingen lijst zitten sneupen
In de lijst van werkzaamheden lijst zitten sneupen
Nu deze poging:
Heb een samsung Galaxy S4

Kort om,

HELPPPP ME :'(
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @RaymondTweetT

Wat onhandig! En het gaat alleen om internet? Lukt bellen en sms'en wel? Heb je ooit een blokkade voor data op je abonnement gehad?
DMoonen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds gister Vodafone 4G blox geactiveerd. Ik kreeg vanaf toen geen service links boven. Aan en uit helpt niet, vliegtuigmodus werkt niet, in de Vodafone store wisten ze het ook niet. Apart terwijl mijn telefoon wel de simkaart vind aangezien ik de pincode moet invoeren. Naar de Apple store geweest en die hebben mijn telefoon getest met een andere simkaart en daar wel bereik.

In de Vodafone winkel zeiden dat het zou gaan om een storing. Echter heb ik nog steeds geen service en ik betwijfel het ten zeerste of het wel om een storing gaat aangezien er ook nog geen officieel bericht van Vodafone is uitgegaan.

Ik wil graag weer bereikbaar zijn want kan nu niet eens 112 bellen indien dat nodig is.

Met vriendelijke groet,

Dennis
GeneNL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook sinds gisteren geen service na het switchen van de sim-kaart bij een verlenging. In de Vodafone winkel gaven ze ook bij mij aan dat er een storing is.
Ik vermoed dat omdat de storing zo specifiek is en maar weinig klanten getroffen worden, er niet een officieel bericht naar buiten wordt gestuurd.

Ben nu voor de 2e dag op rij niet bereikbaar. Niet heel erg, maar ik hoop dat het snel opgelost is. Het zou prettig zijn om een bericht te krijgen wanneer het opgelost is.
hansje9

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste mensen,



ik heb sony experia m2 dat zeer geschikt is vor het 4 G netwerk van Vodafone,ik heb Vodafone kaartje met 0646477369,dit heb ik zelf ondervonden,door mijn kpn kaartje erin te plaatsen,met een abonnement op 4G en dit werkt 100%
nu ik een Vodafone blocks heb geactiveerd van 1 gb met daarbij de snelheid van 4G merk ik op dat ik geen gebruik kan maken van het 4G netwerk,maar alleen 3G netwerk,snelheid.
dit valt mij erg zwaar tegen van mijn Vadafone.
ik heb 19,95 op gewadeerd in de hoop van het Vadonfe 4G netwerk gebruik te kunnen maken,maar helaas is dit niet het geval.
ook bij deze heb ik 4 keer gebeld gehad met Vodafone om de problemen die Vodafone naar mij als klant vericht,te kunnen verhelpen,dit laatste is echter zwaar te betreuren.
ik ben 2 keer naar de broeren straat gereden,in Nijmegen en daar zijn aanzienlijke kosten bij gepaard,10 euro per keer, is namelijk 23 km heen en 23 km terug.
tel maar uit wat je kwijt bent aan benzine en parkeergeld 3,50 per uur en dit maal 2.
in totaal ben ik nu 60 euro kwijt,wat ik aantoonbaar kan maken,ben inmiddels 2 keer naar Nijmegen gereden,en helaas voor niks,dit slaat toch nergens op,als mensen en vooral de mvr die daar werkt mij de verkeerde inf geeft,kan ik het toch niet helpen,dat ik voor niks moet gaan rijden naar Nijmegen om alleen te vagen,wat is nu de status van het 4G probleem,waarom krijg ik alleen 3G op mijn scherm te zien.


zou graag erop toe zien,dat de 60 euro gecrediteerd worden,is namelijk niet mijn schuld/fout maar van mijn Vodafone.





gr hans


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@hansje9

Je geeft aan dat je alleen de 1GB BloX hebt geactiveerd. Door deze BloX te activeren krijg je echter geen toegang tot het 4G netwerk. Als je met je prepaid simkaart toegang wilt krijgen tot het 4G netwerk moet je ook de 4G BloX activeren. Deze staat los van de 1GB BloX en deze kost 5 euro per maand. Zie ook deze link voor meer informatie.
corry41

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds van de week na een software update geen 4g meer terwijl alle instellingen goed staan
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @corry41 ,

Ik zie dat het gaat om en Samsung Galaxy S4? Helaas hebben sommige gebruikers last van de laatste update op hun Galaxy S4, zie ook het volgende topic: Problemen met internet na software update op de Samsung Galaxy S4
en oplossing wordt gezocht hoelang dit gaat duren is nog niet bekend, volg in ieder geval wel even de tips op in het topic, mocht dit misschien toch helpen bij je.
corry41

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij doet het weer stond toch iets noet goed in me instellingen van mobiele netwerken
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @corry41,

Fijn dat het is opgelost. De juiste instellingen zijn inderdaad ook van cruciaal belang hiervoor :D. Bedankt voor je terugkoppeling!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
4G blox bestaat niet meer. Standaard staat 4G bij iedereen aan. Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic