Basdriver

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Welk type simkaart krijg ik?

Hallo,

Ik woon in het buitenland maar kom binnenkort voor 2 weken terug naar Nederland. Om voordelig te kunnen bellen en internetten wil ik een pre-paid sim bestellen en alvast naar mijn logeer adres laten sturen. Dit is omdat ik bereikbaar moet zijn voor mijn buitenlandse contacten en dus vooraf mijn tijdelijke Nederlandse nummer wil weten. Ik wil dus niet wachten tot ik in Nederland ben en dan naar een winkel gaan voor een sim. Maar, ik kan nergens in de informatie vinden wat voor simkaart ik ontvang bij de 1GB prepaid smartphone sim. Ik heb een iPhone 4S en moet dus een micro sim hebben, voor ik bestel wil ik graag zeker weten dat de sim geschikt is voor mijn telefoon. Het zou de website verbeteren als deze informatie gegeven wordt in bijvoorbeeld de "als je alles wilt weten" kolom. Het is immers belangrijke informatie, met name bij smartphones.

Bedankt, Bas.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Basdriver
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het antwoord gekregen via Twitter. Het wordt geleverd met eengewone SIM waar je een micro SIM van kan maken. Toch jammer dat het zo lastig is om dit bevestigd te krijgen. Bedankt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Basdriver ,


  • De Micro simkaart is geschikt voor o.a. de iPhone 4, iPhone 4S, Samsung Galaxy SIII, HTC One X en Nokia Lumia.

Zocht je dit ongeveer ;)? Dit is zeker aan je te bevestigen nu dus die type simkaart heb je nodig.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Basdriver ,
Misschien interpreteer ik je vraag wel helemaal verkeerd. Maar als je een prepaid simkaart bestelt, krijg je de mogelijkheid om zelf te kiezen uit het type simkaart datje geleverd wil hebben.
Kijk even hier of dit precies is wat je aan info nodig hebt. Ik hoor graag je terugkoppeling
Basdriver
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee, nu weet ik nog steeds niet of de eerste optie, de "Vodafone Smartphone prepaid SIM" van €14,95, een micro SIM betreft (of een gewone SIM met de optie er een micro SIM van te maken). Verder in het lijstje staat wel een micro SIM genoemd, maar dat is kennelijk een andere optie, zonder de 1GB data blox. Als ik op bestellen klik krijg ik niet de vraag wat voor SIM ik wil. Zoals ik het nu begrijp, zou het pakket van €14,95 een gewone SIM zijn, dus niet geschikt voor mijn telefoon, en kom ik dus uit bij een ander, minder interesant (want slechts 250 Mb), pakket voor een micro SIM?
Basdriver
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het antwoord gekregen via Twitter. Het wordt geleverd met eengewone SIM waar je een micro SIM van kan maken. Toch jammer dat het zo lastig is om dit bevestigd te krijgen. Bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic