djmt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tijdelijke welkomstboodschap instellen

Ik probeer tot 4 x toe een tijdelijke welkomstboodschap opnieuw op te nemen en in te stellen.

Helaas zonder succes. Ik blijf de oude tijdelijke boodschap horen.

Wat doe ik:
Ik spreek een nieuwe tijdelijke boodschap in, luister 'm terug, sla 'm op, en zet 'm aan. Bij terugluisteren via het menu 1233 hoor ik de juiste boodschap. Maar ga ik vanaf een ander toestel mijn eigen mobiele nummer bellen, dan hoor ik nog steeds m'n oude boodschap. Kan het zijn dat er enige tijd overheen gaat voordat de nieuwe boodschap hoorbaar is ofzo? 

Bedankt alvast voor de hulp!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3001Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Geregeld hoor @djmt. Wil je zo meteen je toestel even opnieuw opstarten en daarna bellen naar 12331? Je kunt dan je nieuwe welkomstboodschap inspreken.
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3001Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @djmt 
Welkom op de Vodafone Community. 

Het heeft dus behoorlijk wat voeten in de aarde om je welkomstboodschap te veranderen. Dat is niet zoals het hoort natuurlijk. Is het inmiddels gelukt om een nieuwe welkomstboodschap in te spreken? Zo niet, dan kan ik de voicemail wel eens voor je uitschakelen en opnieuw inschakelen. Op deze wijze kun je vanaf het begin de instellingen doorlopen. Mocht dit nodig zijn, wil je dan in jouw Community profiel je gegevens invullen en mij een seintje geven als je dat hebt gedaan? Ik heb nu, op de gebruikersnaam na, geen idee wie je bent ^^

 

djmt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Cecilia Vodafone,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn profiel verder aangevuld. Fijn als je de voicemail wilt uit- en inschakelen zodat ik vanaf begin af aan, een nieuwe tijdelijke welkomstboodschap kan inspreken. Hopelijk lukt het dan wel. 

groeten,

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3001Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Geregeld hoor @djmt. Wil je zo meteen je toestel even opnieuw opstarten en daarna bellen naar 12331? Je kunt dan je nieuwe welkomstboodschap inspreken.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic