Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

Samsung Galaxy Note 7 (Update over levering Note 7)

http://voda.fo/ne/emtcy


UPDATE: Dinsdag 11 oktober 2016
Omdat de veiligheid van klanten absolute prioriteit heeft, heeft Samsung na nieuwe recente meldingen rondom de Galaxy Note 7 besloten de productie van het toestel permanent te stoppen.
Klanten die bij ons een Galaxy Note 7 hebben besteld zullen we op korte termijn een goed alternatief aanbieden.



Vandaag is het zover, de Samsung Galaxy Note 7 is zojuist aangekondigd! Hier lees je hoe je als een van de eersten in bezit kunt zijn van dit nieuwe pracht exemplaar.

De versie die Samsung vandaag heeft uitgebracht heeft de Edge vorm. Als Samsung kenner weet je natuurlijk direct wat ik bedoel, maar voor de mensen die er niet bekend mee zijn, het scherm loopt aan de zijkant door over de randen. Maximaal gebruik van je scherm dus 😉 Het toestel komt uit in het zwart, zilver en blauw en wij gaan ze alle drie aanbieden.

Pre-order
Vanaf 16 augustus kun je een pre-order plaatsen via onze webshop, de telefonische verkoop (0800-0560 gratis) of in één van onze winkels, zodat je bestelling al klaar staat. Uiteraard wordt het toestel dan zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd of ontvang je bericht van de winkel om het te komen ophalen. Vergeet dit dus niet in je agenda te zetten!

Levering
Vanaf 9 september worden de toestellen geleverd en vanaf dan gaat ook de officiële verkoop van start. Ook hiervoor kun je terecht in onze webshop, bij een van onze winkels of kun je bellen met onze verkoopafdeling via 0800-0560.

Welke specs heeft dit toestel?
Het toestel is 4G+ compatible en het scherm is 5,7 inch. Verder heeft het een geheugen van 64 GB + een MicroSD Slot.
Tevens is het stof- en waterdicht, wordt er gebruik gemaakt van een iris scanner en kun je draadloos opladen.


138 Reacties 138
radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Kan haast niet wachten.
Anonymous
Niet van toepassing
Kan ik me voorstellen
Ik ben ook heel erg benieuwd naar het toestel!
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/

denk dat het updaten van de pagina wat meerdere dingen kapot heeft gemaakt op jullie website (al uren).

https://www.vodafone.nl/_assets/img/pagina-niet-beschikbaar-illu-m.png

En een typo... Scherm: GHD bestaat niet, moet QHD zijn.
nagash1979

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Gaan jullie nog een speciale actie doen rond de release van de Galaxy Note 7?
Ik heb bijvoorbeeld jaren geleden mijn Galaxy Note 3 met Galaxy Gear bij jullie op de release dag kunnen halen.
Dit was een actie bij een paar winkels toendertijd.

Ik zou graag een Gear Fit 2 of Gear S2 bij de Note 7 kopen. Net als de acties in de USA.

Ik hoor het graag, ik sta graag weer ergens vroeg op een rode loper!

Bvd,

Dennis
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nagash1979 schreef:
Hi,

Gaan jullie nog een speciale actie doen rond de release van de Galaxy Note 7?
Ik heb bijvoorbeeld jaren geleden mijn Galaxy Note 3 met Galaxy Gear bij jullie op de release dag kunnen halen.
Dit was een actie bij een paar winkels toendertijd.

Ik zou graag een Gear Fit 2 of Gear S2 bij de Note 7 kopen. Net als de acties in de USA.

Ik hoor het graag, ik sta graag weer ergens vroeg op een rode loper!

Bvd,

Dennis
Of de nieuwe Gear VR zou ook vet zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
nagash1979, op dit moment is er nog niets bekend over een speciale actie. Meer informatie zal in ieder geval zo snel mogelijk volgen op onze website. Houd de site dus goed in de gaten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
slijkhuis, goed gespot 🙂 ik heb het doorgegeven. Dankjewel.
dooley

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kan een preorder gecombineerd worden met vodafone next?... heb in april dit jaar mijn abonnement verlengd naar sim only, omdat ik even af wilde wachten op wat er uitgebracht zou worden dit jaar en mijn inmiddels 2 jaar oude galaxy S4 nog steeds feilloos werkt..
het uitkomen van de note 7 is precies waar ik op zat te wachten 🙂
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Marc- schreef:
@slijkhuis, goed gespot 🙂 ik heb het doorgegeven. Dankjewel.
Werd dagen geleden ook door de Telefonische klantenservice gezegd, dag erna door de Chat, en nu door het Forum staff. Moet dit doorgegeven worden naar China? 😞
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dooley schreef:
kan een preorder gecombineerd worden met vodafone next?... heb in april dit jaar mijn abonnement verlengd naar sim only, omdat ik even af wilde wachten op wat er uitgebracht zou worden dit jaar en mijn inmiddels 2 jaar oude galaxy S4 nog steeds feilloos werkt..
het uitkomen van de note 7 is precies waar ik op zat te wachten 🙂
Alle toestellen kunnen met Vodafone Next, dus ja. Maar let wel op, Vodafone heeft altijd een doos vol verassingen die soms onsmakelijk uitpakken, kan nu zijn dat je dit neemt, jaar later is NEXT ineens weg. of mag je ineens A of B of C weer niet. Is uiterst onvoorspelbaar. Idemdito met Vodafone New Phone Every Year.

Nam jaren terug de Note 3. NewPhoneEveryYear aan, hoppa, elk jaar nieuwe note. na 1 jaar nam ik dus de Note 4. Maaaaaaar hij mocht niet meer aan, op dat moment mocht het alleen weer aan op de S5 (of S6? iig wat toen nieuw was) en de nieuwe iPhone. Dus toen was het ineens "NewPhoneThatVodafoneChoosesEveryYear". Helemaal laaiend natuurlijk, zat ik 2 jaar met die Note 4. afijn, maand terug krijg je te horen, 'neeeee meneer, kan bij alle toestellen, alllllllemaal.' hoppa dienst is weg. Nu is er Vodafone Next.

Snap de service medewerkers hoor, die horen wat er op dit moment gaande is. en geven dat vol overtuiging door, maar zodra upper-management iets beslist, hoppa, veranderd.

Dus meneer dooley, let op met dit soort dingen. Denk er 3x over na. Soms denk ik erover om dingen vast te zetten bij de Notaris met vodafone, puur om 'misverstanden' te voorkomen.

En laten wij dan niet beginnen over Vodafone Smartpass, 'betalen met je telefoon!', (met 3 toestellen in heel nederland, rest ging niet, was niet van vodafone, of was niet gecertificeert door visa, wat 200 jaar duurde, bla bla bla' haha, hou maar op.

Prima provider qua bellen, sms, internet hoor. maar let op de bij-diensten 😉
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Pas jullie post maar aan...

https://twitter.com/SamsungMobileNL


Vanwege de verwachte hoge vraag wordt de introductie van de #Note7 met 1 week uitgesteld. De eerste verkoopdag is 9 september.
— SamsungMobileNL (@SamsungMobileNL) August 11, 2016

Altijd zelfde liedje met de Note serie...
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
slijkhuis bedankt! Ik heb het meteen aangepast. Jij kunt ook niet wachten op de nieuwe Note? Ik ook niet.. ben erg benieuwd! 🙂
radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Komt even goed uit omdat ik 16 september kan/mag verlengen.
Anonymous
Niet van toepassing
Ah, nog een note fan, ben erg benieuwd naar het toestel!
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Desiree- schreef:
@slijkhuis bedankt! Ik heb het meteen aangepast. Jij kunt ook niet wachten op de nieuwe Note? Ik ook niet.. ben erg benieuwd! 🙂
Ik kan ook niet wachten tot Vodafone GHD naar QHD geupdate heeft. Jij ook niet? 🙂
Rickerttt

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Grappig, ik ben ongeveer een week geleden gebeld omdat mijn abonnement bijna afloopt.
Echter gaf de medewerker aan dat de Note7 niet door Vodafone zou kunnen worden geleverd....
Omdat ik dit nogal vreemd en jammer vond, heeft de betreffende medewerker nog extra nagevraagd aan zijn leidinggevende.
Helaas gaf ook deze aan dat deze niet zou worden geleverd. 😞

Gelukkig afgesproken dat ik over 2 weken weer zou worden gebeld en dan zou kijken of er wat veranderd zou zijn... ja dus! 😄



Anonymous
Niet van toepassing
Goed nieuws toch 😉
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Morgen beginnen de pre-orders... Vodafone, gaan jullie nou nog dat GHD naar QHD updaten of gaan we voor 'niet boeiend..."?

Oja en bonusje voor de liefhebbers:

https://www.youtube.com/watch?v=66mBXrOsbYc

Anonymous
Niet van toepassing
Het klopt inderdaad nog steeds niet 😞
kun je het alsnog laten aanpassen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic