gva

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen my Vodafone werkt niet; Oeps, er is iets stuk

Hallo!

Ik ben enkele dagen geleden bij Vodafone gekomen en heb de My Vodafone app geïnstalleerd. Nu kan ik op internet wel inloggen in “My Vodafone” alleen krijg ik in de app de foutmelding dat er iets stuk is.

Telefoon is up-to-date. 
Wat is de oplossing? 🙂

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @gva 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik lees de laatste tijd van meer mensen, die zojuist klant zijn geworden bij Vodafone, dat ze niet kunnen inloggen. Beetje vreemd en weet ook niet waar het aan ligt. 

Wacht even op iemand van Vodafone en die kijkt met je mee. Weet niet of ze al een oplossing hebben. Na het weekend is er hier weer iemand van Vodafone online om te helpen. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 30Oplossingen
  • 37Likes

Hi @gva,

Allereerst welkom op de Vodafone Community en natuurlijk welkom als Vodafone klant. Super balen dat je nog niet succesvol kunt inloggen. 

Zoals @Energieboy terecht opmerkt zien we dit fenomeen vaker voorbijkomen. Het lijkt vooral bij nieuwe klanten te spelen. Op dit moment onderzoeken we de oorzaak. 

Kun je me vertellen welk merk en type toestel je hebt? En welke softwareversie zowel het toestal als de My Vodafone App heeft? Hierna zal ik het voorbeeld doorzetten naar de onderzoekspartijen. Alvast bedankt.

gva
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb een iPhone 14 en heb van zowel de My Vodafone app als mijn iPhone de meest recente update (net gecheckt).

Alvast bedankt!

Sveldsink

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. En loop nu vast met de simwissel van gewone Sim naar eSIM omdat je daar de MyVodafone app voor nodig hebt. Wat nu? 

Sveldsink

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

k heb precies hetzelfde probleem. En loop nu vast met de simwissel van gewone Sim naar eSIM omdat je daar de MyVodafone app voor nodig hebt. Wat nu? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sveldsink 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een eigen topic openen is beter dan aanhaken omdat je zelf My Vodafone nodig hebt voor je Sim wissel, een net even andere vraag. Daarnaast is 1x plaatsen genoeg 🤭😉.

 

Neem contact op met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen zijn nog tot 20:00 uur aanwezig om je te helpen. Je kan ze bellen of via de website een chat starten. Ze kunnen je helpen je nieuwe Sim te activeren. 

Voor het My Vodafone probleem kan je Vodafone helpen met meer informatie, zoals te lezen op deze topic

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 30Oplossingen
  • 37Likes

Hi @Sveldsink, welkom op de Vodafone Community! Hoe staat het er nu voor? Lukt het wel om in te loggen in de My Vodafone omgeving via de browser om de e-sim te activeren? 

Mocht je nog problemen ondervinden met het inloggen op de App, laat het dan vooral weten.

Janoniem

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben ook een nieuwe klant sinds een kleine week.
Heb zelfde foutmelding "Er is iets stuk......".

App is geïnstalleerd op een iPhone XS met Hollandsnieuwe als provider.

SIM met nummer nieuwe klant zit in een reserve toestel (Iphone 6s).

Op de webversie log ik in met zelfde account gegevens, daar gaat het wel goed.

App al 2x opnieuw geïnstalleerd, geen effect.

Standaard browser op mijn smartphone is Firefox, dit al gewijzigd in Safari maar géén resultaat.

Contact via chat, er is een case aangemaakt (registratienummer 12364996).

Elders zie ik ingewikkelde workarounds, daar begin ik niet aan. Probleem ligt bij de app techneuten, succes.

Janoniem

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inmiddels van Vodafone bericht dat de case is afgehandeld.

Er staat niet vermeld wat de oorzaak is maar mijn Vodafone app werkt nu correct.

Sveldsink

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Vincent. De app werkt nu inderdaad. Dankjewel! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic