liesqua

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bevestigingsmail ontvangen

Ik heb vanochtend (11:00) mn abonnement verlengd, alleen heb ik geen bevestiging op de mail gekregen. Mn abonnement is op My Vodafone wel aangepast maar nu weet ik dus niks over het toestel. Ik heb meerdere malen geprobeerd de klantenservice te bellen maar elke keer krijg ik te horen dat de medewerkers in gesprek zijn.
Wat kan ik nu nog doen?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @liesqua ,

Kijk even of je via de live chat, Twitter of Facebook verder geholpen kunt worden!
De hele tijd bij de telefoon te wachten lijkt me niet zo super je kunt altijd kiezen om toch voor de telefoon te kiezen.

www.vodafone.nl/support
liesqua
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,
Ik zal morgen even kijken, dankjewel!
Ook heb ik nu problemen met verbinding maken?
Ik vraag me eigenlijk nog af, is die bevestigingsmail nodig wanneer het toestel wordt geleverd?
JTW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit probleem nu ook, hoe heb je het toendertijd opgelost als ik vragen mag?
Is er iemand die kan zeggen wanneer ik mijn mail en toestel krijg?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic