Ahlhindriks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gemiddelde dataverbruik visueel maken in App

Velen van ons hebben een databundel. In de Vodafone app kun je in het dashboard vervolgens zien wat je gebruik is tot die dag. Erg handig natuurlijk. Zou het niet nog mooier worden wanneer het gemiddelde verbruik zichtbaar wordt gemaakt, dus bij bovengemiddeld gebruik een 'rode' achtergrond en bij benedengemiddeld verbruik een 'groen' achtergrond. Deze 'stip-kleur' zou dan ook zichtbaar moeten zijn in het hoofdscherm. Zo weet je gelijk of je de rest vd maand 'rustig' aan moet doen of juist niet. Ik zie nu weliswaar mijn restant van mijn bundel maar weet niet gelijk of ik nog 'op de prik' zit. M.i. zou dit ook makkelijk te programmeren moeten zijn in de app, maar ben geen expert 😉
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ahlhindriks,Leuk dat je met een idee komt om de app nog beter te maken komt. Of het er ooit gaat komen durf ik niet te zeggen maar wordt zeker geapprecieerd! Maartje of Annabelle zou een van jullie dit topic willen verplaatsen naar samen werken aan een betere app.Groetjes stevied86
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Inderdaad een goed idee! Ik zal dit idee delen met de makers van onze app.
Voor het Forum valt dit idee helaas niet binnen de richtlijnen dus ik zal de status op 'Niet Goedgekeurd' moeten zetten.

Alsnog erg bedankt voor het meedenken! Dit soort ideëen zijn altijd welkom:)!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic