w.poelstra

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Privenummer, maar geen gehoor bij opname.

Sinds zeker een maand word ik op mijn mobiel gebeld met in beeld Privenummer. Bij het opnemen wordt er opgehangen. Het komt erg vaak voor, waardoor ik dit soort gesprekken niet meer opneem.
Heeft iemand hier ook last van? Wat er tegen te doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi w.poelstra

Welkom op de community! Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is.
Je kunt via onze website het formulier telefonisch overlast invullen..

Belangrijk om te weten
Bij een gemiste oproep kunnen we geen onderzoek starten. Neem het telefoontje van de plager dus aan, zodat er een verbinding gemaakt wordt. Al is het maar 1 of 2 seconden.
Bel of sms zelf niet terug. Als je zelf contact hebt opgenomen met de plager is overlast niet meer te bewijzen.
We houden je op de hoogte via e-mail. Je krijgt een bericht als we het nummer van de plager geblokkeerd hebben.

Dit doen we voor je
We proberen het nummer van de plager te achterhalen. Als het een Nederlands nummer is dan sturen we een eerste waarschuwing via een brief of sms. Van buitenlandse nummers hebben wij geen klantgegevens. Daarom kunnen we bij overlast van buitenlandse nummers niet helpen.
Is de overlast na 2 weken nog niet gestopt? Meld dit dan opnieuw via het onderstaande formulier. De plager krijgt dan een tweede waarschuwing.
Houdt het daarna nog niet op, dan blokkeren we het nummer van de plager. Als het om een Vodafone nummer gaat, regelen wij dat zelf. Anders laten we de aanbieder van de plager het nummer blokkeren.

In sommige toestellen kun je anonieme oproepen blokkeren (android). Daarnaast zijn er verschillende apps die dit soort nummers kunnen blokkeren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi w.poelstra

Welkom op de community! Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is.
Je kunt via onze website het formulier telefonisch overlast invullen..

Belangrijk om te weten
Bij een gemiste oproep kunnen we geen onderzoek starten. Neem het telefoontje van de plager dus aan, zodat er een verbinding gemaakt wordt. Al is het maar 1 of 2 seconden.
Bel of sms zelf niet terug. Als je zelf contact hebt opgenomen met de plager is overlast niet meer te bewijzen.
We houden je op de hoogte via e-mail. Je krijgt een bericht als we het nummer van de plager geblokkeerd hebben.

Dit doen we voor je
We proberen het nummer van de plager te achterhalen. Als het een Nederlands nummer is dan sturen we een eerste waarschuwing via een brief of sms. Van buitenlandse nummers hebben wij geen klantgegevens. Daarom kunnen we bij overlast van buitenlandse nummers niet helpen.
Is de overlast na 2 weken nog niet gestopt? Meld dit dan opnieuw via het onderstaande formulier. De plager krijgt dan een tweede waarschuwing.
Houdt het daarna nog niet op, dan blokkeren we het nummer van de plager. Als het om een Vodafone nummer gaat, regelen wij dat zelf. Anders laten we de aanbieder van de plager het nummer blokkeren.

In sommige toestellen kun je anonieme oproepen blokkeren (android). Daarnaast zijn er verschillende apps die dit soort nummers kunnen blokkeren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het bij ons aangekaart of heb je het nummer nog zelf kunnen blokkeren?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic closed
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic