Bezza

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Slechte service op het forum

Ik had een post geplaatst geplaatst over mijn slechte internet verbinding. Een moderator gaf het zelfde antwoord als iemand anders om het wifi kanaal van de router te veranderen. Dit help niet aangezien ik al de enige in de buurt ben op dit kanaal. Maar inplaats van anderen met hun ideeen te laten komen sloot hij het topic en adviseerde hij me de klantenservice te bellen als zijn oplossing niet werkte. Aangezien de klantenservice nog al een "pain in the arse" kan zijn, heb ik mijn probleem hier gepost, zodat meerdere mensen met mogelijke oplossingen kunnen komen.

Ik dacht dat het punt van een forum was om ideeen uit te wisselen?!? Niet om iemand naar de klanten service te sturen en vervolgens niemand toestemming te geven om nog te antwoorden!!!
4 Reacties 4
speedfighter
Expert
Expert
  • 1053Posts
  • 32Oplossingen
  • 2Likes
Probeer ook nog even om de bandbreete op 20mhz in te stellen i.p.v 40 mhz of auto.

U zou kunnen proberen om een losse router/accespoint aan te sluiten op de Draytek.
Mischien kunt u er een lenen van iemand of heeft u er zelf nog een liggen van een vorige provider.

Bij een goede pc zaak zijn er ook vaak wel mogelijkheden om te retourneren als het niet werkt.
Helemaal als u dit vooraf overlegt.



speedfighter
Expert
Expert
  • 1053Posts
  • 32Oplossingen
  • 2Likes
Of maak gebruik van de Vodafone wifi service
Anonymous
Niet van toepassing
Een topic wordt na een bepaalde tijd als er geen reacties zijn geplaatst gesloten. Als er ergens de systemen voor nodig zijn dan wordt het topic direct gesloten. Vanuit hier kunnen wij namelijk niet controleren of er iets niet correct in de systemen staat, een blokkade etc.
Je kunt altijd de moderator een prive bericht sturen zodat het topic opnieuw wordt geopend.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic