SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Startpagina Forum

Als je naar de startpagina gaat van het Forum zie je en deel van de nieuwe interface staan. Maar ik vindt persoonlijk zelf jammer dat het rechterkolom niks heeft meegekregen van de verandering misschien tijd om dat kleine stuk even en pimp te geven ;)? Voorbeeld is het Vodafone UK eForum en prachtig voorbeeld hoe het zou kunnen worden :).
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Pak dan ook eventjes de mobiele variant mee 🙂 Maybe ook handig om een kopje toe te voegen met berichten waar helemaal nog niet op gereageerd is. Zodat deze klanten niet over het hoofd worden gezien
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo beide,

Bedankt voor jullie feedback! Ik wil hier even op inhaken. Zoals jullie weten hebben we het hele Forum vernieuwd. Ook hebben we hierbij de rechterzijde gereviewed en opgeruimd. Zo hebben we alle onnodige dingen eruit gehaald en de twitterfeed verwijderd. Voor zover we aanpassingen konden doen hebben we dit dus gedaan, maar ik ben het met @SamsungExpert eens dat Vodafone UK een prachtig voorbeeld is!

@stevied86 Aan de rechter zijkant hebben we een blokje met nieuwste oplossingen. Daarnaast vind je onderaan de pagina een blokje met nieuwe topics waar nog niet op gereageerd is. Kun je daarmee uit de voeten?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic