Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Welke info vind je op het Forum?

Forum hoe en wat... Op het forum voorzien klanten elkaar van informatie en wisselen zij ervaringen uit. Vanuit Vodafone zijn er een aantal moderators aanwezig. Zij houden de verschillende topics in de gaten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het verplaatsen van onderwerpen naar de juiste categorie of het opschonen van bestanden. Het forum is een publieke plek, waardoor het niet geschikt is om privégegevens te vermelden of bespreken. Vragen of klachten waarbij zaken moeten worden gecorrigeerd of nader bekeken moeten worden in de systemen kun je melden bij de klantenservice (zie onderaan dit topic hoe je dit kunt doen). De moderators zijn er ook om antwoorden van klanten op juistheid te beoordelen en kunnen helpen om bepaalde discussies in goede banen te leiden. Welke info vind ik op het forum? Op het Vodafone Forum is enorm veel algemene info te vinden over Vodafone abonnementen, het Vodafone netwerk, de verschillende toestellen uit ons assortiment en de verschillende andere diensten die we bieden. Daarnaast vind je hier nieuws, info over Apps, toestelsoftware en uiteraard is er ook plek voor een leuk gesprek over niet-Vodafone gerelateerde zaken. Veelgestelde vragen
  • Ik heb zojuist een abonnement besteld. Wanneer krijg ik mijn toestel en hoe neem ik mijn nummer en toestel in gebruik? Daarover vind je informatie in dit topic.
  • Ik kan niet bellen / sms'en / internetten. Wat nu? En zijn er werkzaamheden of een storing? Meer informatie vind je in dit topic Heb je een BlackBerry? Kijk dan ook hier
  • Kan ik mijn toestel laten repareren? Uiteraard, hoe vind je in dit topic
  • Kan ik een nieuwe simkaart krijgen? Dat kan, hoe vind je hier
  • Ik ga naar het buitenland, hebben jullie tips voor me? Zeker, die hebben we, kijk hier
  • Ik vraag me af wat ik nu eigenlijk kan met mijn MB bundel. Hebben jullie tips? Zeker! Zie dit topic
Mijn vraag staat hier niet tussen. Waar vind ik antwoord op mijn vraag / waar stel ik mijn vraag? In onderstaande lijst vind je welke boards we op dit forum hebben, en welk type vraag daar thuis hoort.
  • Tips & Tricks Het forum waar je je nu bevindt. Hier vind je hoe het forum werkt, wat de mogelijkheden zijn, de huisregels en een wegwijzer naar de diverse boards.
  • Vodafone Nieuws Hier plaatsen we nieuws over bestaande en nieuwe diensten.
  • Vodafone Red & Andere Abonnementen Voor al je vragen over onze nieuwe en oude abonnementen en BloX. Hier stel je vragen over de (on)mogelijkheden van je abonnement, tarieven, enzovoort.
  • Vodafone Prepaid Voor al je vragen over onze Prepaid-diensten, tarieven en BloX
  • Bellen & Internet in het buitenland Hier vind je informatie het gebruik van je abonnement in het buitenland. Wat kost het, hoe werkt het, en welke tips hebben we voor je
  • Apps & Diensten Hier vind je informatie over de diverse diensten die we aanbieden. Denk dan bijvoorbeeld aan: - Hoe laat je je toestel repareren - Hoe werken Vodafone Garant en de Vervangend Toestelservice - Hoe krijg je een nieuwe sim - Hoe werkt My Vodafone - Informatie over Vodafone Apps, zoals de My Vodafone App en Mobile Protect App Daarnaast vind je hier info over Vodafone Apps zoals de My Vodafone en Mobile Protect apps
  • Vodafone Thuis Hier vind je diverse tips over Vodafone Thuis. Bijvoorbeeld: hoe stel je een router in om te werken op het Vodafone Glasvezelnetwerk.
  • Toestellen en Software Heb je een vraag over een functionaliteit van je toestel of tablet? Dan kun je in het forum van de fabrikant van je toestel terecht. Heb je een meer exotisch toestel, dan past je vraag het best in het "overige fabrikanten" forum.
  • Het Koffiehuis Uiteraard moet er op ons forum ook een plek voor gezelligheid zijn. Voor een goed gesprek met je forumgenoten moet je hier zijn. Daarnaast vind je hier leuke nieuwtjes en info over de nieuwste Apps.
  • Feedback & Suggesties Is je iets opgevallen op het forum of onze site dat beter kan, of heb je een algemene tip voor ons? Dan is dit de plek voor je opmerking.
Sommige zaken zijn niet zo geschikt om via het forum te behandelen... Zoals eerder verteld is het Vodafone Forum dé plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Heb je dus een vraag waarvoor inhoudelijk in Vodafone systemen gekeken moet worden, dan kunnen de andere gebruikers die niet beantwoorden. Zij hebben immers geen toegang tot deze systemen. Bijvoorbeeld:
  • Waarom maak ik kosten buiten de bundel?
  • Hoe hoog is mijn rekening?
  • Kunnen jullie mij bellen want ik heb een vraag?
  • Kunnen jullie aangeven hoeveel MB’s ik verbruik en ook waar aan?
Over veel onderwerpen zijn er algemene topics te vinden op ons forum, met links naar onze website en YouTube filmpjes met uitleg. Waarom kunnen de moderators van Vodafone mijn vraag niet beantwoorden?
  • Klantvragen worden alleen beantwoord aan de contractant.
  • Om er zeker van te zijn dat we de contractant spreken hebben we een aantal gegevens nodig ter verificatie
  • Deze gegevens zijn privacy gevoelig
  • Die willen jij en wij niet openbaar hebben
Ok duidelijk, maar ik zou dan graag iemand van de klantenservice spreken. Hoe, wat, waar? We hebben verschillende mogelijkheden om de klantenservice te bereiken. We hebben deze hier voor je op een rijtje gezet. Wij bieden een 24/7 chat aan met collega's van de klantenservice. De collega's van de klantenservice (1201 en 24/7 Chat) en de Social Media:Facebook en Twitter, zijn ook op de hoogte van alle recente ontwikkelingen en acties. De 24/7 Chat is ook via de Vodafone App bereiken. Probeer het eens uit, het is easier dan je denkt 😉 .
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic