Jolinajo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

rekening tehoog

Mij  rekeningen kloppen totaal niet en niemand wil dit inzien raar bedrijf vodafone

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Jolinajo . Welkom hier!

Oh jee, zo te lezen is er een hoop mis gegaan. En de rekeningen die je noemt, zijn niet mis. Als je hier niets van weet, kan ik me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. 

Wat er precies allemaal is gebeurd en besproken, dat kan ik niet inzien. Wel begrijp ik dat er inmiddels een case is aangemaakt? Dat is natuurlijk goed, want dan wordt het uitgezocht. Mocht je willen dat ik ook nog even een kijkje neem, vul dan je persoonlijke gegevens in je profiel hier in. Maar weet wel dat ik geen cases kan overrulen en in deze gevallen vaak niet meer kan doen dan checken hoe de zaak er voor staat. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jolinajo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Als je 2 maanden gedwongen lid bent want ze hadden mijn nr gewoon overgenomen  van tele2 en je neemt een sim only van 9,95 p/maand en ze schrijven maand 1   gewoon 38 euro af maar nu de topper maand 2 haha moet ik ff 251 euroos aftikken want u heeft een toestel erbij ineens en die heb ik niet maarja schijnen ze hier niet te begrijpen en ze maken een case aan nog de 4de nu maar niks geregeld nog welkom bij Vodafone pfffff

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jolinajo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat je overkomt is natuurlijk heel erg vervelend. Maar wij als klanten onder elkaar kunnen je hier niet mee helpen. En dit klinkt als iets heel ingewikkeld want je bent, zonder dat je dit wilde, overgezet naar Vodafone en je zou een toestel hebben, maar dit wilde je niet en heb je niet. 

Dit klinkt wel heel vreemd en als je al geen klant wilde zijn, en daar ook niet aan hebt gedaan, zou ik dit zeker laten uitzoeken. Ik weet niet hoe dat is gegaan dus je kan veel beter je verhaal schrijven via het klachtenformulier van Vodafone. Dan komt het op de juiste afdeling en die mensen kunnen de boel voor je uitzoeken en komen daar dan op terug. 

Er zijn hier wel mensen van Vodafone online die mee kijken maar ik verwacht dat je klacht beter terecht komt via het klachtenformulier
 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Jolinajo . Welkom hier!

Oh jee, zo te lezen is er een hoop mis gegaan. En de rekeningen die je noemt, zijn niet mis. Als je hier niets van weet, kan ik me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. 

Wat er precies allemaal is gebeurd en besproken, dat kan ik niet inzien. Wel begrijp ik dat er inmiddels een case is aangemaakt? Dat is natuurlijk goed, want dan wordt het uitgezocht. Mocht je willen dat ik ook nog even een kijkje neem, vul dan je persoonlijke gegevens in je profiel hier in. Maar weet wel dat ik geen cases kan overrulen en in deze gevallen vaak niet meer kan doen dan checken hoe de zaak er voor staat. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic