Veelgestelde vragen over Vodafone Community Rewards

• 8 mei 2019
  • 0 reacties
  • 1006 keer bekeken

Algemeen

Wat is het Vodafone Community Rewards-programma?
Door deelname aan Vodafone Community Rewards spaar je punten met je activiteiten op de Community. Deze punten kun je inwisselen voor leuke producten en diensten (rewards) van Vodafone of Ziggo.

Maar hoe werkt dat dan precies?
Door jouw activiteiten op de Community zijn punten te verdienen. Deze verdiende punten kun je inwisselen voor één of meer leuke cadeautjes in onze webshop.
Als je je hebt aangemeld voor de Vodafone Community Rewards, kun je meteen beginnen met het sparen van punten. Een aantal voorbeelden waarmee je punten kunt verdienen zijn:

Bekijk alle spelregels en uitleg in dit topic.

Deelnemen

Hoe kan ik meedoen?
Leuk dat je mee wilt doen! Je kunt je aanmelden als je klant bent van Vodafone en/of Ziggo. Dat betekent dus dat één van onderstaande situaties op jou van toepassing is:

Je gebruikt prepaid van Vodafone
Je hebt een abonnement van Vodafone
Je hebt een abonnement van Ziggo

Hoe meld ik mij aan?
Ben je al lid van onze Community? Dan kun je meteen starten met de Vodafone Community Rewards.

< Meld je aan en ontvang meteen 500 punten >

Heb je nog geen account, registreer je dan eerst. Meedoen is natuurlijk vrijblijvend. 

Hoe verwijder ik mijn account/ Hoe meld ik mij af?
Bekijk in de e-mail ter bevestiging van jouw aanmelding hoe je je account kunt verwijderen. Houd er wel rekening mee dat je opgespaarde punten dan komen te vervallen.

Puntensysteem

Waar kan ik mijn gespaarde punten aan uitgeven?
Shop 'till you drop! Je kunt de punten inwisselen voor verschillende producten en diensten van Vodafone en Ziggo: 

Bekijk alle rewards in onze Community shop.

Hoe kan ik mijn punten verzilveren?
Hard work pays off! Je hebt de volgende gegevens nodig:

• NAW-gegevens
  • Geboortedatum
  • E-mailadres
  • Rekeningnummer
  • Klantnummer of 06-nummer
  • Gebruikersnaam Community
  • En last but not least: de gekozen reward! 

Deze informatie vul je vervolgens in op dit formulier. Daarna gaan wij voor jou aan de slag. Zodra we jouw aanvraag helemaal verwerkt hebben ontvang je van ons bericht.

Wat gebeurt er met mijn punten als ik een product bestel?
Het aantal punten dat het product kost, zal afgeschreven worden van het totaal aantal punten dat je hebt
gespaard. Heb je te weinig punten voor je gekozen product? Dan melden wij dat bij jou. Je kunt je huidige puntensaldo bekijken in de

< Rewards Member categorie >

Hoe lang zijn de punten geldig?
De punten blijven geldig zolang je lid bent van de Community én deelnemer bent aan de Vodafone Community Rewards.

Blijven mijn punten bewaard als ik mijn account verwijder?
Je punten worden niet bewaard als je het account verwijderd.

Kan ik mijn punten overdragen aan een andere deelnemer?
Het is niet mogelijk om je punten over te dragen naar een andere deelnemer.

Waar kan ik mijn gespaarde punten terugvinden?
Je gespaarde punten bekijk je via de Rewards Member categorie. Deze lijst wordt wekelijks geüpdatet.

Kan ik mijn gewonnen punten ook inzetten voor korting op mijn abonnement?
Je punten inzetten voor korting op je abonnement is alleen mogelijk wanneer dit aangeboden wordt in de webshop.

De Community Shop en bestellingen

Wanneer ontvang ik mijn product of dienst?
Kies je een aanvullende bundel op jouw abonnement? Dan sluiten we deze binnen één week aan. Je ontvangt een sms’je wanneer de bundel actief is. Heb je gekozen voor een product dat we naar je opsturen? Dan heb je dit pakket binnen 4 weken in huis.

Ik heb niet voldoende punten voor een artikel uit de webshop/topic, kan ik bijbetalen?
Bijbetalen voor items uit de webshop is helaas niet mogelijk. Enkel punten kunnen ingewisseld worden.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelde product?
Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een bevestiging van het bestelde product. Is dit niet het geval? Geef ons dan even een seintje door een e-mail te sturen naar forum@vodafoneziggo.com.

Is het mogelijk om producten te bestellen voor iemand anders?
Je mag producten voor iemand anders aansluiten als deze persoon op hetzelfde adres woont. Ook moet dit adres als zodanig voor jullie beiden bij ons geregistreerd staan.

Nog géén Reward Member? Dan wordt het hoog tijd! Spaar je punten voor Gratis Films, Extra MB’s & Extra Belminuten. Waar wacht je nog op?

< Meld je aan en ontvang meteen 500 punten >

Heb jij een prangende vraag, een opmerking of wil je ergens over discussiëren met betrekking tot de Vodafone Community Rewards? Stel dan hier je vraag. Heb je een persoonlijke vraag? Mail ons dan via forum@vodafoneziggo.com.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.