Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Black Friday Deals

Wat is het?
Van 21 tot en met 26 november is het zes dagen lang Black Friday bij Vodafone!

Het Black Friday-fenomeen is overgewaaid uit Amerika en wordt elk jaar populairder in ons land. Deze dag na Thanksgiving wordt traditioneel gezien als het startsein voor de jaarlijkse kerstinkopen. Winkeliers en webshops stunten met prijzen en aanbiedingen. En….. Vodafone heeft dit jaar ook iets leuks voor jou in petto.

De aanbiedingen
Onze Black Friday deals zijn aantrekkelijk voor zowel bestaande klanten als nieuwe klanten. Je krijgt tot maximaal € 5 korting op alle abonnementen (ook de Red Together!) én je betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 25. Ben je ook Ziggo klant? Dan loopt je korting op tot maximaal € 10!

Daarnaast zijn er ook flinke kortingen te krijgen op de toestelprijzen. Bekijk alle ins en outs op deze pagina.

Ziggo
Heb je ook Ziggo? Of ben je nieuwsgierig naar hun aanbiedingen? Check dan ook eens de Black Friday deal van Ziggo.

Heb je interesse of vragen? Laat dan een reactie achter!

Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/qt3wb
9 Reacties 9

Niet van toepassing
Jammer had meer van de actie verwacht, nog iets meer dan een maand geleden gaven jullie ongeveer de zelfde korting voor klanten. Dus niet echt speciaal een blackfriday korting.
De icm met ziggo is natuurlijk een sigaar uit eigen doos 😉
Ik ben een klan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik heb een maand geleden een abo voor mijn vrouw besteld, helaas door een fout van jullie is deze bestelling "blijven hangen" en ben ik nu, als alles goed gaat 50 euro kwijt aan mijn huidige profider.

Volgens de medewerker zou ik vandaag een sms code ontvangen, en een link, helaas geen link, dus ik kan het nummer behoud weer niet afronden.

Helaas heb ik ook nog een ander abo + Iphone x afgesloten, en begin het vertrouwen wel een beetje te verliezen.

Daarnaast heb ik nog 2 abo voor mijn kinderen, je zou toch verwachten, dat je dan goed en makkelijk geholpen wordt.

Hoop dat er iemand is, die mijn bestellingen nu wel goed kan afronden.

:sweat:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Ik ben een klant

Jeetje dat klinkt niet fijn! Ik kan mij voorstellen dat je het vertrouwen begint te verliezen door een fout.
Heb je de link met de code inmiddels ontvangen?
Mocht je twijfelen of toch nog alles een keer willen controleren, raad ik je aan om te bellen met mijn collega's van status order. Mijn collega's zijn bereikbaar via 0800-0560 en kijken graag met je alles na betreft de orders en het nummerbehoud proces.
Ik hoop voor je dat dit heel snel is opgelost!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi simnlru

Jammer om te lezen, dat je de kortingen die we nu aanbieden niet zo spectaculair vindt.
Mocht je alsnog een persoonlijke aanbieding willen dan mag je Cyber Monday contact opnemen met mijn collega's van de afdeling status order. Zij kijken graag met je mee naar de mogelijkheden. Mijn collega's zijn bereikbaar via 0800-0560

Niet van toepassing
Steven wrote:
Hoi simnlru


Jammer om te lezen, dat je de kortingen die we nu aanbieden niet zo spectaculair vindt.
Mocht je alsnog een persoonlijke aanbieding willen dan mag je Cyber Monday contact opnemen met mijn collega's van de afdeling status order. Zij kijken graag met je mee naar de mogelijkheden. Mijn collega's zijn bereikbaar via 0800-0560

Ik ben op dit moment nog niet officieel een klant, kan het dan ook?
nou laten we het zo zeggen, ik heb nu Tele2 onbeperkt voor 25 euro per maand. Ik gebruik minimaal wel 20gb per maand dus wou een 40gb abonnement nemen alleen ga ik daar dan 27 euro voor betalen. was dit 25 euro geweest had ik hem gelijk aangeschaft.
Grootste reden dat ik naar een andere provider wil is dat andere wel 4G roaming aanbieden in het buitenland.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan raad ik je aan om na Cybermonday contact op te nemen. Dit is omdat we nu alleen deze aanbiedingen hebben in verband met Black Friday voor bestaande en nieuwe klanten.
Yorkie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten met de Black Friday deal.
De Samsung S9 met Red Essential abonnement.
Dan denk je; ik sluit rechtstreeks bij Vodafone een deal, dus heb je de beste prijs.
Maar dan zie je vanmorgen een aanbieding van de Mediamarkt, en dan blijkt hetzelfde abonnement 4 euro goedkoper per maand en krijg je ook nog een cashback van 100 euro. (totaal toch 196 euro voordeel)
Vervolgens neem je contact op met Vodafone, maar dan kan er niks geregeld worden.
En dat na zeker al 10 jaar onafgebroken Vodafone klant te zijn.

Ja, je kan de order annuleren, maar dan duurt het 5 dagen voordat alles verwerkt is, en dan is de aanbieding al weer afgelopen bij de Mediamarkt, en in de tussentijd kun je geen abonnement afsluiten met hetzelfde nummer.

Dus al met al best teleurgesteld in Vodafone.
AppiesoHappie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag persoonlijke mailing ontvangen via de post. Black Friday deal Start M looptijd 2 jaar, onbeperkt bellen en i.c.m Ziggo dubbele data. Ga je naar de Vodafone site om dit abonnement aan te vragen dan is het niet onbeperkt bellen maar 150 minuten. Hoe kan dit en vooral wat is de waarheid: onbeperkt of 150 minuten?

Bellen naar de klantenservice hierover was een deceptie; lange wachttijden.
Hopelijk wordt ik op deze manier iets wijzer.
Mierk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nieuw contract afgesloten, overgestapt van simonly naar abo + foon. Wat blijkt, het contract gaat niet vandaag in, maar pas als het oude contract is afgelopen. Dat is zeer ongebruikelijk bij het afsluiten van een nieuw contract met nieuwe voorwaarden. Zeker omdat de nieuwe foon wel gelijk wordt bezorgd, maar ik daar dus pas over 4 maanden voor ga betalen. Dat voelt niet prettig. Vodafone toont zich star, er is niets aan et wijzigen. Ook niet aan het feit dat ik een deal afsluit met allerlei kortingen, maar die niet op het contract staan. Heel lief dat de kortingen wel in mijn toekomstige factuur gaan worden verwerkt, maar wat als de voorwaarden wijzigen over een jaar, dan heb ik niets om op te staan. Het is voor mij genoeg reden om de deal en verlenging te cancellen, ondanks alle administratieve rompslomp. Ik ben voor dit hele euvel naar een chat verwezen die al de hele dag niet werkt zonder opgaaf van reden, wat maakt dat ik het telefonisch moet doen. Telefonisch sta ik nu voor de 2e keer vandaag precies 50 minuten in de wacht, terwijl ik de laatste keer een interne doorverbinding was. Na het afronden van deze post ga ik de telefoonverbinding verbreken en besluit hierbij ook Vodafone te verlaten, ondanks mijn gelijktijdig abo bij Ziggo. Wat een starheid, wat een slechte service.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic