Sticky

Let op: Fraude e-mails over tegemoetkoming in omloop

We hebben verschillende meldingen ontvangen dat er valse e-mails worden gestuurd over een vermeende tegemoetkoming n.a.v. een storing op ons netwerk. Deze e-mails zijn niet van ons afkomstig.

We adviseren je om de afzender te blokkeren en het bericht te verwijderen. Reageer er niet op en klik vooral niet op linkjes in het bericht!

Heb je een andere e-mail of SMS ontvangen dan hieronder staat vermeld, dan verzoeken wij je deze te melden op phishing@vodafone.nl. Meer spam en phishing voorbeelden kun je in het Fraude topic vinden.

Een voorbeeld:

Afzender: no-reply@vodafone.nl wordt ook gebruikt.

Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/z85fx

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Zozo, ze zijn wel erg slim geworden en gaan met hun tijd mee.
En een tegemoetkomingsregeling is natuurlijk wel zeer aantrekkelijk.
Maar zodra ik een mail binnen krijg van een bedrijf dat zegt dat ik geld van ze krijg dan vertrouw ik het zo ie zo al niet 🙂

Bedankt voor het melden Vodafone, we gaan erop letten.
Let op!!!!
Vodafone zie je in de kop, onderliggend is het dit mailadres:
info@nl-securemailing.com
kreeg ik deze mail.....

Beste meneer/mevrouw,

Klik op My Vodafone, log vervolgens in om uw factuur van Vodafone in te zien.
Bedrag en specificaties
Deze maand is uw factuur in totaal € 124,89. De specificaties van de factuur vindt u in My Vodafone.
Overzicht van al uw facturen in My Vodafone
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken, ga dan naar vodafone.nl/mijnvodafone om in te loggen in uw account. Dit is uw persoonlijke Vodafone omgeving.
Veelgestelde vragen
Hebt u nog vragen over uw factuur en de betaling ervan, kijk dan op vodafone.nl/factuur. Hier vindt u informatie over veelgestelde vragen zoals: de betalingsmogelijkheden, de factuur online bekijken en hoe u wijzigingen doorgeeft.
Groet,
Team Vodafone

Reageer