Sticky

Netwerkstoring [Opgelost]

Reputatie 7
Hallo allemaal,

Update
De storing op ons netwerk is inmiddels helemaal opgelost. Klanten kunnen weer bellen, sms-en en internetten.

We kunnen ons voorstellen dat er nog vragen zijn naar aanleiding van de storing. Daarom hebben we een korte Q&A opgesteld:

Wat was de oorzaak van de storing?
We zijn nog aan het onderzoeken wat de precieze oorzaak van de storing was.

Waarom duurde het zo lang voordat het opgelost was?
De oorzaak van de storing was redelijk snel verholpen. Maar de herstelwerkzaamheden namen veel tijd in beslag.

Ik ervaar nog steeds problemen met bellen en/of internetten en een herstart helpt niet, wat kan ik doen?
Je kunt zelf helaas niets doen. We vragen toch nog even geduld. Je krijgt vanzelf weer verbinding.

Heeft de storing te maken met cybercrime of een DDOS aanval?
Nee, niets wijst daarop.

Kan ik compensatie vragen?
Er gelden wettelijke regels voor compensatie bij storingen. Deze staan in onze voorwaarden. We vinden het uiterst vervelend dat een storing zich heeft voor gedaan en begrijpen dat onze klanten hier hinder van hebben ondervonden. Deze storing komt echter niet voor een vergoeding in aanmerking. Een storing van minimaal 12 uur komt op basis van de wettelijke compensatieregeling voor vergoeding in aanmerking, zoals je kunt lezen in de voorwaarden.

Is deze storing een reden om op te zeggen?
Wij doen er alles aan om storingen te voorkomen en de eventuele impact ervan te beperken. Desondanks komen storingen als vandaag helaas voor. Dit is geen reden waardoor een overeenkomst vroegtijdig opgezegd kan worden.

Heeft de storing met het met weer te maken?
Nee, niets wijst daarop.

223 reacties

Reputatie 1
waarom word er eerst gezegd is opgelost en 2 uur later nog steeds storing maar ps kan nu wel bellen als ik 4g uitzet en netwerk zoeken op 2g 3g zet
Bij mij werkt alles nu weer gelukkig.
Reputatie 2
en hoe gaat Vodafone al deze uren compenseren?
Reputatie 1
HIer niet in enschede
Wordt pas gecompenseerd bij een storing van 12 uur
Hier in Uden Noord Brabant heb ik nog steeds geen enkele verbinding. Kan niet bellen of internetten.....
Reputatie 1
Patries 4g uitzetten en aanmelden netwerk op 2g 3g zetten
in weert nog steeds geen netwerk ook geen 2g of 3g
Hier ook nog steeds niets opgelost, zelfs naar meerdere keren opnieuw opstarten van de telefoon
Net geprobeerd, ook geen 2G of 3G!!
Ook nadat ik 4 g uit heb gezet en opnieuw heb opgestart werkt mijn verbinding nog steeds niet in Callantsoog.
Erg vervelend deze netwerk storing, ik zou vandaag afspreken hebben maar omdat ik onderweg niet bereikbaar ben en niet kan bereiken dus geen afspreken. erg irritant zonde van mijn vakantie!!
En dan staat er storing opgelost MAAR DUS NIET!
Super frustrerend!
In Ammerzoden (gemeente Maasdriel) nog steeds geen internet en ook kan ik niet bellen.
Ik ka nog steeds niet bellen of gebeld worden. Heel vervelend. Wanneer is het opgelost?

aah...nu wel... het is hopelijk opgelost!
Lig er hier ook nog steeds uit ,heel vervelend dit,hoelang duurt het nog
Ik kan ook nog steeds niets !
Hiero in zoetermeer werkt bellen en web nog steeds niet!!!! hoop snel over is want moes nog belangrijke telefoontjes plegen! (dan maar morgen als ik niet te laat ben.
in zierikzee ook al een tijd geen verbinding mogelijk duurt nu wel erg lang zeker als je een telefoontje verwacht.Ben benieuwd hoelang die gekke geit nog gaat duren
Harrie 1966 schreef:

Patries 4g uitzetten en aanmelden netwerk op 2g 3g zetten

Thnx voor de tip!
Helaas werkt dat ook niet..
Reputatie 1
Serkan, de update van 15:27 is niet echt veel zeggend. Dat er een storing is weten we. Misschien iets meer inhoud ?
In Amersfoort. Ook nog niks. Netwerk zegt geen. Service
Hier in Rijssen kan ik nog steeds niks! Word er gewoon chagrijnig van. Elke keer krijg ik van jullie te horen houd deze link in de gaten... alleen dit gaat moeilijk he als je geen internet hebt buiten de wifi thuis om! Graag zien wij jullie compersatie tegemoet want dit is best belachelijk dat jullie zeggen opgelost en weer storing hebben. Ik kan al 5 uur lang niks!!
Gelderland/Achterhoek nog steeds storing, geen internet, geen mogelijkheid tot bellen....
Badge
bellen via wifi werkt nu nog zonder wifi
16.04 uur Assen Zuid geen service
16.05 in Brunssum nog steeds geen Vodafone-netwerk.😡

Reageer