Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes

Vodafone neemt afscheid van TV Anywhere

http://voda.fo/ne/s3c3q
Vanaf 16 maart 2018 is de Vodafone TV Anywhere app niet meer beschikbaar. Omdat er steeds meer alternatieven zijn voor online TV kijken en minder mensen gebruik maken van Vodafone TV Anywhere, hebben we besloten om te stoppen met het aanbieden van deze app. Hieronder vind je meer informatie.

Wat gebeurt er met mijn TV Anywhere abonnement?
Wat voor TV Anywhere abonnement je ook hebt, je hoeft zelf niets te doen. Alle abonnementen worden automatisch stopgezet. Als je een betaald TV Anywhere abonnement hebt, dan vervallen automatisch je maandelijkse kosten van €4,95. Uiteraard kan je nog wel tot 16 maart 2018 gebruik blijven maken van de TV Anywhere app. Hierna kan je de app verwijderen van je smartphone of tablet.

Ook na 16 maart op je smartphone of tablet TV blijven kijken…
Heb je een TV abonnement voor thuis? Check dan welke app er beschikbaar is voor online TV kijken bij jouw TV aanbieder. De meeste TV abonnementen geven namelijk ook toegang tot een TV app. Zo kan je als Ziggo klant bijvoorbeeld gebruik maken van de Ziggo GO app. Als je thuis geen TV abonnement hebt, kijk dan eens naar apps zoals NPO Start, RTL XL, KIJK of NLZIET om overal jouw favoriete programma’s te blijven kijken.

Hoe kan ik als Ziggo klant gebruik maken van Ziggo GO?
Als jij een Ziggo TV abonnement hebt, kan je TV kijken waar en wanneer je maar wilt met Ziggo GO. Op je smartphone, tablet of laptop. Ga naar ziggo.nl/onlinetv voor meer informatie hierover. Maak jij nog geen gebruik van de Ziggo Go app? Volg dan deze stappen:
1) Download de Ziggo GO app in de App Store, Google Play of Windows Store. Je kunt Ziggo GO ook kijken via je laptop. Ga hiervoor naar ziggogo.tv.
2) Voor Ziggo GO moet je eenmalig inloggen. Daarvoor heb je je Mijn Ziggo gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Heb je (nog) geen Mijn Ziggo account, dan kun je er eenvoudig één aanmaken.
3) Je kunt hierna gelijk beginnen met kijken!

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen met 1201.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic