Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

Welkom bij VodafoneZiggo!


http://voda.fo/ne/6ml3e

4266iBA0F575FFE7B9392.png


Je hebt het waarschijnlijk al gehoord: Vodafone en Ziggo gaan vanaf nu samen verder als VodafoneZiggo! We zijn hier enorm trots op, maar begrijpen dat onze klanten misschien nog wat vragen hebben.
Meer informatie over de organisatie vind je in ons persbericht.
Wil je weten wat dit voor jou betekent? Hier vind je de belangrijkste informatie voor onze klanten.
Het kan natuurlijk dat je op deze pagina's toch niet de informatie vindt die jij belangrijk vindt. Daarom staan hieronder nog een aantal veelgestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Stel hem dan onder dit bericht.

Krijg ik er producten bij? Of verdwijnen er producten?
Onze service, voorwaarden en de maandelijke factuur: het blijft zoals het is. Net als onze naam. Die blijft hetzelfde. En voor Ziggo geldt dat ook. We blijven twee bedrijven. Door onze samenwerking komen er wel meer voordelen. Daarover vertellen we je binnenkort meer.

Verandert er iets aan de producten en diensten van Vodafone en Ziggo?
Onze service, voorwaarden en de maandelijke factuur: het blijft zoals het is. Net als onze naam. Die blijft hetzelfde. En voor Ziggo geldt dat ook. We blijven twee bedrijven. Door onze samenwerking komen er wel meer voordelen. Daarover vertellen we je binnenkort meer.

Komen er door de samenwerking nieuwe producten?
Doordat we samenwerken kunnen we meer voor je betekenen. En komen er voordelen. De producten en diensten blijven vertrouwd, in goede handen bij Vodafone en Ziggo. Daaraan verandert niets.

Wanneer kan ik profiteren van de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo?
Doordat we samenwerken kunnen we meer voor je betekenen. En komen er voordelen. Zodra die bekend zijn, vertellen we je daar meer over.

Wordt Vodafone nu Ziggo Mobiel?
Door onze samenwerking verandert dit niet.

Ik ben klant bij Vodafone en Ziggo. Krijg ik nu voordeel omdat jullie samenwerken?
Onze service, voorwaarden en de maandelijkse factuur: het blijft zoals het is. Net als onze naam. Die blijft hetzelfde. En voor Ziggo geldt dat ook. We blijven twee bedrijven. Door onze samenwerking komen er wel meer voordelen. Daarover vertellen we je binnenkort meer.

Ik ben klant bij Ziggo en Vodafone. Krijg ik nu 1 contract?
We werken samen en blijven twee bedrijven. De factuur, het contract, en onze service: daaraan verandert niets.

Kan ik nog steeds My Vodafone blijven gebruiken?
Zeker weten, My Vodafone verandert niet. En Ziggo klanten blijven het gemak van Mijn Ziggo houden.

Als ik wil overstappen naar Ziggo, kan ik dat regelen in een Vodafone winkel?
Dat is binnenkort mogelijk. Tot die tijd bestel je Ziggo heel makkelijk online of telefonisch.

Hoe geef ik een wijziging door aan Vodafone en Ziggo?
Je bent nog steeds klant bij Ziggo en bij Vodafone. Daaraan verandert niets. Het doorgeven van een wijziging doe je nog steeds voor allebei apart. Bijvoorbeeld via My Vodafone en Mijn Ziggo.

Ik wil iets veranderen in mijn abonnement(en). Kan ik dat doen bij Vodafone?
Je bent nog steeds klant bij Vodafone en Ziggo. Daaraan verandert niets. Het doorgeven van een wijziging doe je nog steeds voor allebei apart. Bijvoorbeeld via My Vodafone en Mijn Ziggo.

Ik was klant bij Vodafone Thuis. Kan ik overstappen naar Ziggo?
Natuurlijk kan dat. Is je contract opzegbaar, dan regel je dat heel eenvoudig online. Of bel even met onze medewerkers van de Overstapservice. Dan regelen we het samen.

Kan ik door de samenwerking mijn contract opzeggen?
Nee dat kan niet, je blijft gewoon klant van Vodafone en Ziggo. Daar verandert niets aan. Ook niet aan de voorwaarden om op te zeggen.

Als er nieuws is over de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo, krijg ik dat dan te horen?
Alle berichten over de samenwerking die voor onze klanten belangrijk zijn, delen we natuurlijk. Bijvoorbeeld per brief, e-mail of op de website.

Ik ben nog geen klant bij Vodafone en Ziggo, maar wil dat wel worden. Hoe regel ik dat?
Fijn dat je voor ons kiest. Je bestelt onze producten heel eenvoudig online. De producten van Ziggo via ziggo.nl. Die van Vodafone via Vodafone.nl.

Waarom gaan Vodafone en Ziggo samenwerken?
Wij geloven dat we samen meer voor jou kunnen betekenen. Zoals in elke goede relatie vullen wij elkaar helemaal aan. Je kent Ziggo misschien wel van supersnel internet bij je thuis en tv op z'n mooist: top entertainment met films, series en gratis Ziggo Sport. Wij hebben het grootste 4G netwerk ter wereld. Razendsnel mobiel internet dus.

Wat merk ik als klant van de samenwerking?
Onze service, voorwaarden en de maandelijke factuur: het blijft zoals het is. Net als onze naam. Die blijft hetzelfde. En voor Ziggo geldt dat ook. We blijven twee bedrijven. Door onze samenwerking komen er wel meer voordelen. Daarover vertellen we je binnenkort meer.

Wat is de nieuwe naam van het bedrijf?
We werken samen en we blijven onszelf. Er komt dus geen nieuwe naam.

Wat gebeurt er met de winkels van Vodafone en Ziggo?
Binnenkort bestel je de producten van Ziggo heel eenvoudig in de Vodafone winkels. Handig toch?
Hier vind je snel een Vodafone winkel in de buurt.

Verandert er iets aan de sponsoring van bijvoorbeeld The Voice, Ajax en de Ziggo Dome?
Door samen te werken kunnen we vooral meer betekenen voor onze klanten. Onze sponsoring verandert voorlopig niet. Die levert juist leuke extra's voor onze klanten.

Ik ben klant bij Vodafone en Ziggo. Krijg ik nu één rekening?
Nee, die krijg je nog steeds van ons en ook van Ziggo als je daar klant bent. Heb je een vraag over je factuur? Bel dan onze klantenservice. Met vragen over Ziggo producten, staat de klantenservice van Ziggo voor je klaar.

Kan ik met vragen over Vodafone producten ook bellen met de klantenservice van Ziggo?
Nee dat kan niet, voor vragen over je Vodafone producten bel je gewoon naar onze klantenservice zoals je gewend bent. Wij staan graag voor je klaar. Zoals altijd.

 

 

4271i3A8D3DF37376A625.jpg

 

 

9 Reacties 9
BerArtVD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Dit is natuurlijk goed nieuws maar nu ben ik net een tijd geleden van Ziggo overgestapt naar XS4ALL wegens het (kunnen) krijgen van glasvezel met 500 Mbit/s down en tot 500 Mbit/s up. En ik ben hier heel tevreden over. Ik ben ook al jaren erg tevreden over Vodafone en de services van Vodafone, en ik ben een groot voorstander van "gedeelde en samengevoegde services" doordat jullie IMHO idd echt samen sterker zijn!

Maar waar moet ik dan nu of in de toekomst voor kiezen? Vodafone/Ziggo of XS4ALL/KPN? Ik wil eigenlijk Vodafone/XS4ALL 😄 - Vodafone voor hun goede services en goede netwerkt wat overal goed werkt en XS4ALL voor hun goede services en goede netwerkt wat overal goed werkt. Ziggo kan (nog?) geen (iig niet op onze locatie) 500Mbit/500Mbit over glas leveren, toch? En volgens mij is het KPN-netwerk (zeker in Europa) niet zo goed en snel als die van Vodafone, toch?

Waarschijnlijk zal het voorlopig dug nog de stabiele vaste glas verbinding de doorslag geven ondanks dat dit meer kost en lastiger is omdat ik dan met 2 leveranciers te maken heb (zoals nu dus ook het geval is) ... Wat vindt Vodafone en wat vinden de lezers en zijn er mss toekomst plannen waardoor dit soort keuzes beter te maken zijn? Zoals 5G? Of gaat Ziggo toch services over Glas leveren? Hoe zit het met de TV/Internet, kwaliteit etc...? Goed nieuws! maar wel een klein dilema 😉

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Wat een dilemma 😄

In principe verandert er voor jou niets. Zo ik lees bel je mobiel met Vodafone en gebruik je XS4all voor 500mbit internet. Je had natuurlijk destijds ook 500 mbit glasvezel internet kunnen nemen van Vodafone Thuis 😉

Je hebt dus nu een derde optie 😉 T-Mobile voor mobiel en T-Mobile (koper van Vodafone Thuis) voor 500 mbit glasvezel internet 😄

Maar alle gekheid op een stokje. Persoonlijk vind ik Vodafone als mobiele provider aan de prijzige kant en het bereik in Nederland (heb het zakelijk jaren gebruikt) toch wel slecht. Europees kan ik daar niet echt over oordelen, maar ik ga er vanuit dat KPN met goede providers in het buitenland afspraken heeft voor wat betreft roaming. T-Mobile is natuurlijk ook een mondiale speler.

Dus waarom zou je voor wat betreft TV en internet teruggaan naar Ziggo? Hooguit voor (komende) combinatievoordelen 😉 Ziggo op glas zie ik niet snel gebeuren aangezien vanuit Europa de combinatie Vodafone/Ziggo juist de glasactiviteiten moest afstoten.

BerArtVD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt Fred, ik zal eens wat dieper duiken in T-Mobile en kijken hoe dat Glas eruit ziet. Ik heb juist wel goede ervaringen met Vodafone, is KPN dan net zo goed zoniet beter? Ik kan daar zo weinig feiten over vinden?
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hoi BerArtVD

Ervaringen blijven natuurlijk subjectief. Zo is de één heel tevreden en de ander juist niet. Dat zie je bij alle providers terug. Als je goed zoekt, dan kun je wel dekkingskaarten op internet vinden o.a. hier: http://www.bestemobieleproviders.nl/).

Mijn ervaringen met Vodafone mobiel zijn van een paar jaar terug. Zo werkte ik voor een grote Nederlandse bank. Ik heb een hekel om met 2 toestellen te lopen, dus ik heb al meer dan 10 jaar dual sim toestellen. Op mijn dual sim telefoon kon ik altijd beide ontvangstmeters zien. Toen belde ik prive via Telfort (KPN) en zakelijk met Vodafone. Het bereik van KPN was destijds echt duidelijk beter dan Vodafone. Als ik op het hoofdkantoor van de bank was in Amsterdam (vlakbij de Arena) dan had ik altijd erg slecht bereik met Vodafone en dat gold voor alle collega's daar. Je kon alleen bellen en gebeld worden als je heel dicht bij het raam ging staan;) Met het KPN netwerk kon ik overal bellen en gebeld worden zonder problemen. Maar dan heb ik het wél over een aantal jaren geleden 😉 Nu bel ik via "Simpel" die het T-Mobile netwerk gebruikt. Vroeger was het bereik van T-Mobile erg slecht, maar nu niet meer. Datzelfde kan dus nu ook voor Vodafone gelden, dat weet ik dus niet 😉

T-Mobile heeft nog op internet nog géén glas abonnementen staan (dat verandert per 15 februari). Dus je zult nu nog moeten kijken op www.vodafonethuis.nl 😉
BerArtVD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok dankjewel Fred, ik ga er naar kijken, mss dat Vodofone nog nieuws heeft, anders ga ik zeker ook eens informeren bij de KPN
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Mensen moeten niet klagen Vodafoneziggo dat juist goed twee brijven samenvoegen altijd beter en abonnement gebundeld televisie en internet en mobile een pakket aanbieden is veel goed kopen dan alles los is veel duurden uit en ik zit zelf televisie en internet bij kabelnoord gaan in de zomer 2017 verhuizen nieuwe gebouwd daar neem alles van Vodafoneziggo dan hoef een bedrang betaal dan ben ik goed kopen uit
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Als ites veranderen hoor je wel Vodafoneziggo regelmatig update over samenvoegen en wat veranderen
Dirko112

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
‘VodafoneZiggo al in maart met geconvergeerd aanbod’

Redactie Emerce
NIEUWS - 15 februari 2017 - 10:00
VodafoneZiggo komt al in maart met een geconvergeerd aanbod. Dat leidt Telecompaper af uit een toelichting op de recente financiële resultaten van Vodafone Group.

Volgens Vodafone zou de gecombineerde klantenbasis een goede uitgangspositie voor crossselling zijn. De verwachting is dat VodafoneZiggo met nieuwe Alles In Een-pakketten komt.

Voor Vodafone en Ziggo was het groeiend aantal quad-play abonnementen vorig jaar een drijfveer om hun activiteiten samen te voegen.

6,44 miljoen huishoudens beschik reeds over een multiplaypakket, en daarvan heeft 14 procent een quad play-pakket, oftewel breedband, tv en vaste telefonie én mobiele telefonie.
CasaDude

Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Oud nieuws.........
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic