Lammen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

visual voicemail

Wanneer krijgen jullie visual voicemail?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Lammen . Welkom hier! 

 

Visual voicemail. Ik moet eerlijk zeggen; ik had er nog niet van gehoord.  Dat ligt vooral aan mij hoor, ik zie dat de vraag wel al (veel) vaker langsgekomen is hier op de Community, maar ik ben hier nog maar een groentje (oh jee, mag ik wel groen zeggen op zo'n rood forum? ). 
Helaas ben ik bang dat het antwoord dat eerder ook gegeven is, nog steeds de juiste is. De wens is bekend en doorgezet. Of het beschikbaar wordt en zo ja, wanneer, dat kunnen we helaas nog niet zeggen. 

Mochten er concrete plannen/aanpassingen komen, dan zullen we klanten hier uiteraard over op de hoogte brengen .

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Lammen 
Dit heeft Vodafone al jaren niet en zelf verwacht ik ook niet dat Vodafone hier mee komt. Dus de vraag wanneer kan je beter stellen, komt het ooit? Denk het niet. 

Maar voor nu is het er dus niet ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Lammen . Welkom hier! 

 

Visual voicemail. Ik moet eerlijk zeggen; ik had er nog niet van gehoord.  Dat ligt vooral aan mij hoor, ik zie dat de vraag wel al (veel) vaker langsgekomen is hier op de Community, maar ik ben hier nog maar een groentje (oh jee, mag ik wel groen zeggen op zo'n rood forum? ). 
Helaas ben ik bang dat het antwoord dat eerder ook gegeven is, nog steeds de juiste is. De wens is bekend en doorgezet. Of het beschikbaar wordt en zo ja, wanneer, dat kunnen we helaas nog niet zeggen. 

Mochten er concrete plannen/aanpassingen komen, dan zullen we klanten hier uiteraard over op de hoogte brengen .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic